مدارس چالوس تعطیل نیست

۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۰:۲۲
کد خبر: 85641657
مدارس چالوس تعطیل نیست

ساری- ایرنا- فرماندار چالوس گفت: مدارس چالوس باوجود بارش شدید باران در روز گذشته و آبگرفتگی معابر، برخلاف آنچه در فضای مجازی منتشر شده در صبح و بعد از ظهر امروز دوشنبه باز است و فعالیت آموزشی خواهند داشت.

محمد شریفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش شدید باران صبح روز یکشنبه در این منطقه باعث آبگرفتگی معابر شد که با افول بارندگی اکنون تردد خودروها به حالت عادی برگشته است.

وی ادامه داد: آبگرفتگی از مدارس شهرستان گزارش نشد و تمامی مدارس شهرستان چالوس در نوبت صبح و بعد از ظهر باز است و فعالیت آموزشی خواهند داشت.

فرماندار چالوس با بیان اینکه مشکل ناشی از آبگرفتگی در سطح شهرستان چالوس وجود ندارد، ادامه داد: پنج تیم خدمات شهری شهرداری چالوس توانستند نسبت به رفع آب گرفتگی معابر در همان ساعت‌های اولیه اقدام کنند.

شریفی ادامه داد: بارندگی شدید و سیلاب صبح یکشنبه خساراتی به زیرساخت ها شهری، روستایی و زندگی مردم به همراه نداشت و شرایط زندگی مردم با کاهش بارندگی ها به حالت عادی برگشته است.

به گزارش ایرنا، روز گذشته بارندگی شدید همراه با طغیانی شدن رودخانه های چالوس، گندابرود سبب آبگرفتگی معابر اصلی، فرعی و قطعی برق روز گذشته در نقاطی از شهرستان چالوس شده بود.

مدارس چالوس تعطیل نیست

براساس بازدیدهای میدانی و گزارش ها از ستاد مدیریت بحران، سیل سبب آبگرفتگی بناهای مسکونی به شکل جزئی در نقاط روستایی از جمله مهدی آباد و سینوا شد که بلافاصله با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران و پیمانکاران نسبت به تخلیه آب و گل و لای این بناهای مسکونی اقدام شد.

هواشناسی مازندران هم شنبه شب درباره فعالیت سامانه بارشی در استان هشدار نارنجی صادر کرد و براساس آن گزارش داده بود با فعالیت سامانه موج بارشی شنبه تا اواخر روز یکشنبه بارش باران (گاهی رگبار و رعدوبرق)، وزش باد گاهی شدید، کاهش دما، در برخی مناطق با تگرگ و در مناطق کوهستانی با بارش برف در استان همراه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha