۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85641708
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نیروهای پدافند، نگهبانان شبانه‌روزی دفاع از حریم جمهوری اسلامی هستند

اهواز- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور نیروهای پدافند را سربازان خط مقدم دفاع از حریم جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: این مدافعان حریم هوایی، نگهبانان شبانه‌ روزی دفاع از این حریم هستند.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی روز دوشنبه با قرائت پیام فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین تشییع پیکر شهیدان سرگرد حمزه جهان‌دیده و محمدمهدی شاهرخی‌فر شهیدان پدافند هوایی در ماهشهر اظهارکرد:همرزمان شهیدان سرگرد جهاندیده و گروهبانیکم شاهرخی فر در نیروهای مسلح ادامه دهنده راه این شهیدان والامقام در مسیر ولایت و دفاع از میهن اسلامی هستند.

وی با اشاره به نقش مهم پدافند هوایی در دفاع از میهن اسلامی بیان کرد: نیروهای مسلح امروز در اوج اقتدار قرار دارند و مقتدرانه از مرزهای کشورمان دفاع و حفاظت می کنند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب کشور با تاکید بر اینکه شهدای پدافند هوایی ارتش تا آخرین لحظه شجاعانه از حریم کشورمان دفاع کردند افزود: شهادت راه سربلندی و تداوم دهنده محور مقاومت است و این حرکت تا نابودی استکبار جهانی ادامه دارد.

سرتیپ بیدادی یادآورشد: امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی، اولویت ارتش است و از این مسیر کوتاه نخواهیم آمد.

نیروهای پدافند، نگهبانان شبانه‌روزی دفاع از حریم جمهوری اسلامی هستند

به گزارش ایرنا، پیکر شهیدان استوار دوم محمد مهدی شاهرخی فر و سروان حمزه جهاندیده امروز با حضور مسئولان استانی و مقامات ارتش در ماهشهر تشییع و سپس پیکر پاک این شهیدان به شهرهای شوشتر و رامهرمز منتقل شد.

پیکر شاهرخی‌فر در شوشتر و شهید جهاندیده در رامهرمز امروز در محل زندگیشان به خاک سپرده می‌شوند.

استوار محمد مهدی شاهرخی‌فر و سروان شهید حمزه جهاندیده از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران بامداد روز شنبه در حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha