نایب رئیس مجلس پاکستان: جامعه جهانی به نگرانی‌های ایران توجه جدی داشته باشد

اسلام‌آباد - ایرنا - نایب رئیس مجلس ملی پاکستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در برابر تجاوزگری (رژیم) اسرائیل ساکت نخواهد ماند لذا از جامعه بین‌المللی انتظار داریم برای رسیدگی به نگرانی‌های ایران، اهتمام و توجه جدی داشته باشد.

غلام مصطفی شاه روز دوشنبه در حاشیه چهل و پنجمین مجمع سالانه نمایندگان پارلمان برای اقدام جهانی در اسلام‌آباد طی گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: (رژیم) اسرائیل مرتکب نقض حاکمیت و تمامیت ارضی ایران شده است و این برای کشورهای منطقه و جهان یک نگرانی عمیق تلقی می‌شود.

وی افزود: ایران در گذشته نیز به نقض حاکمیت خود از سوی (رژیم) اسرائیل پاسخ داده و این بار نیز در برابر تجاوزگری این رژیم ساکت نخواهد ماند.

نایب رئیس مجلس پاکستان با ابراز نگرانی نسبت به تشدید تنش‌ها در منطقه افزود: انتظار ما از جامعه بین‌المللی این است که باید به نگرانی‌های ایران بپردازد تا دامنه این درگیری‌ها بیشتر نشود.

وی با اشاره به درخواست جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد، افزود: سازمان ملل باید نقش خود را برای برقراری فوری صلح در منطقه و جلوگیری از گسترش درگیری‌ها ایفا کند.

نایب رئیس مجلس پاکستان: جامعه جهانی به نگرانی‌های ایران توجه جدی داشته باشد
سردار ایاز صادق، رئیس مجلس پاکستان

رئیس مجلس پاکستان: پارلمان‌های جهان علیه جنایات اسرائیل متحد شوند

سردار ایاز صادق نیز سخنرانی خود در نشست افتتاحیه چهل و پنجمین مجمع سالانه نمایندگان پارلمان برای اقدام جهانی در اسلام‌آباد را با محکومیت تداوم نسل کشی فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی آغاز کرد و همگرایی و اتحاد پارلمان‌های جهان علیه جنایات رژیم اسرائیل را خواستار شد.

وی افزود: ما نمایندگان مجالس باید صدای واحد علیه نسل کشی فلسطینیان، اشغالگری و ظلم علیه ملت‌های بی دفاع باشیم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور بامداد شنبه هفته جاری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرده است.

در پی این حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، چهار نفر از کارکنان ارتش در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی روز یکشنبه ششم آبان ۱۴۰۳ در دیدار هزاران نفر از خانواده‌های معزز شهیدان امنیت با تأکید بر ضرورت بهم خوردن محاسبات غلط رژیم صهیونیستی درباره ایران، گفتند: آنها درباره ایران دچار خطای محاسباتی هستند چرا که ایران و جوانان و ملت ایران را نمی‌شناسند و هنوز نتوانسته‌اند قدرت، توانایی، ابتکار و ارده ملت ایران را درست بفهمند که ما باید این را به آنها بفهمانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha