وضعیت ۱۴۷ مولد برق اضطراری در شرکت توزیع برق خراسان رضوی بررسی شد

مشهد- ایرنا- رئیس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: وضعیت ۱۴۷ مولد برق اضطراری همزمان با برگزاری رزمایش سراسری در مراکز حساس و مهم به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در سطح شرکت توزیع برق استان بررسی شد.

مجتبی حامدی پارسا روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این رزمایش بررسی وضعیت آماده بکاری مولدین برق اضطراری در مراکز حساس و مهم مانند پمپ بنزین‌ها، مراکز مخابراتی و برخی دیگر از مشترکین بود.

وی اظهار کرد: در این راستا مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری خراسان رضوی با حضور در شرکت توزیع برق استان، آغاز برگزاری رزمایش مزبور را اعلام کرد که در این راستا ۶۳ گروه اجرایی در سطح ۳۲ مدیریت برق شهرستانهای استان عملیات را آغاز کردند.

رئیس گروه مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: گروه‌های اجرایی مدیریتهای برق شهرستان های استان در مراکز مورد نظر حضور یافتند و آماده بکاری ۱۴۷ مولد اضطراری برق را بررسی و عملکرد آنها را ارزیابی کرده و راهنمای لازم را به مشترکین دادند.

حامدی پارسا اظهار کرد: در این بررسی بخش قابل توجهی از مولد برق اضطراری وضعیت مناسبی داشتند. همچنین به مشترکینی که مولدین آن ها آماده بکار نبود تذکرات لازم برای سرویس مولدها داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha