رزمایش ارزیابی آماده‌به‌کاری مولدهای برق اضطراری در خوزستان برگزار شد

اهواز- ایرنا - معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: سیزدهمین رزمایش سراسری «ارزیابی آماده‌به‌کاری مولدهای برق اضطراری» در مرکز پایش این شرکت، همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

خدارحم محمدی دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این رزمایش به صورت برخط همزمان با شرکت‌های توزیع برق استان سراسر کشور با رمز "یا الله" و با شعار "پدافند غیرعامل، تدبیر امروز، امنیت فردا" در خوزستان برگزار شد اظهار کرد: در این رزمایش وضعیت آماده به کاری مولدهای اضطراری برق شهرهای استان بررسی و نحوه کارکرد این مولدها در زمان خاموشی‌های ناشی از حوادث و بلایای طبیعی، بحران های احتمالی همچنین نحوه پاسخگویی و مقابله با بحران‌ها مورد ارزیابی و تمرین قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل در صنعت برق به عنوان یکی از زیرساخت‌های حیاتی و از اهمیت ویژه ای برخوردار است تصریح کرد: تلاشگران صنعت برق استان در جهت تامین انرژی پایدار و مطمئن برای مشترکان به ویژه مراکز حیاتی و حساس تلاش می‌کنند تا مانع از وقوع حوادث غیرمترقبه و رخدادهای انسان ساخت و یا طبیعی نظیر بارش برف و باران شدید و... شوند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خوزستان افزود: در این شرایط مراکز حساس باید از آمادگی کامل برخوردار باشند تا بتوانند در صورت بروز حوادث احتمالی و قطع برق، از مولدهای برق اضطراری استفاده کنند تا اختلالی درفرایند خدمت رسانی ایجاد نشود.

به گزارش ایرنا، این رزمایش با حضور معاون امور برق و انرژی وزارت نیرو، رییس سازمان پدافند غیرعامل، فرمانده حوزه مقاومت بسیج توانیر، و مدیرعامل شرکت توانیر و مدیران عامل شرکت های تابعه وزارت نیرو به صورت برخط در سراسر کشور برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha