جانبازان لبنانی نماد صبر و مقاومت هستند

تهران- ایرنا- مدیر رادیو قرآن از مجروحان لبنانی به عنوان نماد صبر و مقاومت یاد کرد و گفت: رسالت ما این است که دشمن را بهتر بشناسیم و اتحاد خود را بیشتر کنیم.

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا جمعی از اعضای جامعه قرآنی امروز، دوشنبه ۷ آبان در یکی از بیمارستان های تهران با جانبازان لبنانی حادثه پیجرها عیادت کردند.

در این برنامه دو ساعته که به دعوت کمیته شهدای قرآنی سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ و جمعی از اساتید قاریان حافظان و مدیران قرآنی کشور برگزار شد، برخی از قاریان و اساتید قرآن برای جانبازان بستری شده در بیمارستان به تلاوت کلام الهی پرداختند و هر یک از آنان یک جلد قرآن به همراه یک شاخه گل اهدا کردند.

محمدعلی خواجه پیری، محمد خواجوی، رحیم قربانی، منصور قصری زاده و محمدتقی میرزاجانی از جمله کسانی بودند که در این برنامه حضور داشتند و ضمن عیادت از مجروحان و جانبازان لبنانی آیاتی را به درخواست آنان تلاوت کردند.

جانبازان لبنانی نماد صبر و مقاومت هستند

منصور قصری زاده درباره این دیدار به خبرنگار معارف ایرنا گفت: ما از روحیه بالای این جانبازان و مقاومت آنان انرژی گرفتیم. در صحبت هایی که با آنها داشتیم، روحیه عالی آن ها نشان می داد که مجسمه صبر و مقاومت هستند. آن ها با قرآن انس داشتند و چند کودک حافظ قرآن، به تلاوت پرداختند.

مدیر رادیو قرآن افزود: البته این جنایت رژیم صهیونیستی نمادی از کودک کشی و جنایت کاری و نامردی این رژیم اشغالگر است و اثبات می کند که دشمن صهیونیستی هیچ حد و مرزی برای حقوق انسان ها قائل نیست و به ترورهای عمومی و قتل عام روی می آورد.

این قاری بین المللی اضافه کرد: کودک هشت ساله ای که پیجر پدرش را برداشته و در دستانش منفجر می شود، مرتکب چه جرمی شده بود؟ در این جنایت اعضای خانواده های لبنانی و افراد بی گناه آسیب دیدند، درحالی که در هیچ منشور بین المللی این منطق وجود ندارد که خانواده دشمن را با گول زدن به قتل برسانند یا آسیبی وارد کنند.

وی این جنایت های رژیم صهیونیستی را با جنایت های داعش مقایسه کرد و گفت: داعش نیز مرتکب اینگونه جنایت ها می شد. مثلا داخل کمپوت مواد منفجره می گذاشت تا مردم را به قتل برساند.

جانبازان لبنانی نماد صبر و مقاومت هستند

قصری زاده ادامه داد: کودکانی که انگشتان خود را از دست دادند، باید تا آخر عمر با مشکلات آن سر کنند و رسالت ما نسبت به این افراد بیشتر شد تا دشمن را بهتر بشناسیم و اتحاد خود را بیشتر کنیم و همچنین حمایت خود را از جبهه مقاومت تداوم بخشیم و آن ها نیز احساس کنند که ملت ایران آنها را درک می کنند.

عصر سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ هزاران دستگاه‌ ارتباطی یا اصطلاحا «پیجر» در دست تعدادی از نیروهای واحدها و مؤسسات مختلف حزب‌الله منفجر شد که بر اثر آن تعدادی از اعضای حزب‌الله شهید و جمع زیادی نیز مجروح و زخمی شدند. تعدادی از این مجروحان برای مداوا به جمهوری اسلامی ایران منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha