استمرار خدمات ضروری دستگاه‌ها از مهمترین اهداف پدافند غیرعامل است

زنجان - ایرنا - معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: استمرار انجام خدمات ضروری و پیشگیری از قطع خدمات رسانی به مردم مهمترین هدف در نظام پدافند غیرعامل است.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ سردار محمدعلی قمی روز دوشنبه در مانور تمرینی آموزشی دورمیزی نشت گاز کلر در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تبریک هفته پدافند غیرعامل و تاکید بر ضرورت تحقق این عنوان در تمامی دستگاه ها، افزود: همه دستگاهها باید همیشه آماده مقابله با شرایط اضطراری و جلوگیری از اختلال در خدمت رسانی به مردم باشند.

وی با ابراز رضایت از برگزاری موفقیت آمیز مانور مقابله با نشت گاز کلر در شرکت آبفای استان زنجان، اظهار داشت: حمل و نقل و نگهداری چنین تجهیزاتی باید با تمهیدات کامل و به صورت کاملا مجهز انجام شود.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور هدف از برگزاری مانورهای گوناگون در دستگاه های اجرایی و خدماتی را تمرین و آمادگی برای مقابله با شرایط بحرانی واقعی عنوان کرد و از سایر دستگاه های استان نیز خواست تا مانورهای مربوط به ماموریت های مخصوص خود را برگزار کنند.

این مسئول یادآور شد: حضور دستگاه های همکار و مرتبط در مانورها از اهمیت ویژه های برخوردار است تا همگان نسبت به وظایف خود آگاه شوند و برای رفع نواقص و کاستی ها اقدام کنند.

قمی تاکید کرد: تمرین و آموزش در قالب برگزاری مانور یکی از بهترین روش های حفظ آمادگی و هوشیاری برای مقابله با شرایط اضطراری است که باید در تمام شئون نظام اداری و اجرایی مورد توجه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، مدیران کل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل استان و ۹ دستگاه مرتبط با ماموریت های شرکت آبفا در مانور تمرینی آموزشی دورمیزی نشت گاز کلر شرکت آب و فاضلاب استان زنجان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha