فیلم | مراسم تشییع پیکر شهید سجاد منصوری در کرمانشاه

کرمانشاه- ایرنا- پیکر مطهر شهید «سجاد منصوری» از شهدای پدافند ارتش که در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به تمامیت ارضی کشورمان و در دفاع از حریم ایران به درجه رفیع شهادت نائل شد امروز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در کرمانشاه تشییع شد.

در پی حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونی در بامداد شنبه پنجم آبان ۱۴۰۳، شهیدان «سرگرد سجاد منصوری» و «استوار مهدی نقوی» دو نفر دیگر از کارکنان ارتش که در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی مجروح شده بودند، عصر شنبه به یاران شهید خود پیوستند.

شهیدان والامقام سرگرد حمزه جهاندیده و استوار محمد مهدی شاهرخی‌فر از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز بامداد شنبه حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیده بودند.

مراسم‌ تشییع پیکر مطهر شهید منصوری امروز از میدان آزادی تا مقابل مسجد جامع کرمانشاه تشییع شد.

به گزارش ایرنا، در تاریخ اول اردیبهشت ماه ۱۳۷۴، در خانواده‌ای پرمحبت و زحمتکش در شهر کرمانشاه، نوزادی به نام سجاد منصوری به دنیا آمد. سجاد با عشق و ارادت به وظایف خود در قسمت پدافند هوایی ارتش مشغول به خدمت شد. او نه تنها یک سرباز، بلکه یک الگو برای دیگران بود. او همواره تلاش می‌کرد تا با علم و دانش خود، بهترین خدمات را به وطن ارائه دهد. با وجود چالش‌های اقتصادی، مملو از عشق و امید به آینده بود. در قسمت پدافند هوایی ارتش مشغول به خدمت شد.

سجاد، کوچکترین فرزند خانواده، از همان کودکی نشانه‌هایی از عشق به وطن و تعهد به ارزش‌های انسانی از خود نشان داد.

سجاد در دوران تحصیل خود همواره دانش‌آموزی ممتاز و فعال بود. او با پشتکار و تلاش، دیپلم خود را در رشته ریاضی فیزیک اخذ کرد و سپس تصمیم گرفت تا به خدمت به کشور بپردازد. در سال ۱۳۹۳، با ورود به دانشگاه افسری خاتم الانبیا ارتش جمهوری اسلامی ایران، قدم در مسیری گذاشت که او را به عنوان یک سرباز فداکار در دفاع از میهن معرفی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha