پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین سطح توانمندی و آمادگی است

دزفول - ایرنا - فرمانده پایگاه پدافند هوایی شمال خوزستان گفت: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین سطح توانمندی و آمادگی برای دفاع از کیان ایران اسلامی قرار دارد و هراسی از تهدید دشمن ندارد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حبیب اله غیاثوند روز دوشنبه در دیدار جمعی از مسوولان دزفول در ستاد فرماندهی پدافند هوایی در این شهرستان بیان کرد: پدافند هوایی به عنوان خط مقدم دفاع از ایران اسلامی با چشمانی باز و بازوانی توانمند در آمادگی کامل قرار دارد.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اجازه دست یافتن دشمن به اهداف شوم خود را نخواهند داد، بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به عنوان سربازان ولایت تا پای جان برای دفاع از خاک مقدس ایران اسلامی ایستاده‌اند و برای امنیت مردم شریف ایران جانفشانی می‌کنند.

امنیت کشور مرهون رشادت‌های نیروهای مسلح است

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول نیز در این دیدار با تجلیل از تلاش‌ شجاعانه و دلیرمندانه نیروهای پدافند هوایی دزفول در مقابل حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی گفت: دفاع جانانه و موفقیت‌آمیز نیروهای مسلح در برابر تهدید دشمنان، نشان از اقتدار و آمادگی بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دفاع از کیان ایران اسلامی است.

علیرضا خردمند امنیت و آرامش کنونی کشور را مدیون رشادت‌ها و فداکاری‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح دانست و بیان کرد: مردم شریف دزفول قهرمان به عنوان شهر مقاومت و ایستادگی، همواره قدردان تلاش نیروهای مسلح و پدافند هوایی مقتدر ارتش جمهوری اسلامی هستند.

پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی در بالاترین سطح توانمندی و آمادگی است

عملکرد ‌موفق پدافند هوایی در مقابله با حمله اسراییل، موجب غرور ملی شد

شهردار دزفول نیز در دیدار جداگانه با فرمانده پایگاه پدافند هوایی شمال خوزستان، ارتش را نقطه امید و امنیت کشور دانست و گفت: نقش آفرینی حماسی و تاریخی پدافند هوایی ارتش در مقابله با تهاجم متجاوزانه رژیم اشغالگر صهیونیستی برگ زرینی دیگر در کارنامه پرافتخار پدافند هوایی است.

محمد عتاب اهوازی با بیان اینکه عملکرد موفق پدافند هوایی در ناکام کردن تهاجم رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی موجب غرور ملی شد، ادامه داد: مردم ایران اسلامی قدردان پدافند هوایی ارتش به خاطر دفاع مقتدرانه از حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران و عزادار شهدای عزیز ارتش در حمله رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی هستند.

وی با تاکید بر ضرورت بیداری جامعه جهانی و کشورهای اسلامی در برابر جنایت‌های وحشیانه و نسل کشی آشکار رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان افزود: اگر تمام کشورهای اسلامی از ایران اسلامی الگو گرفته و فقط یک عملیات وعده صادق اجرا کنند رژیم صهیونیستی از نقشه جهان حذف خواهد شد.

دفاع جانانه پدافند هوایی ارتش ستودنی است

مدیر آبفا منطقه دزفول نیز در دیدار با فرمانده پایگاه پدافند هوایی شمال خوزستان اظهار کرد: دفاع جانانه دلیرمردان نیروی پدافند هوایی ارتش از حریم اسلامی در مقابل حمله متجاوزانه رژیم غاصب صهیونیستی قابل ستایش است.

حسین سعادتی فر ادامه داد: شهادت شماری از رزمندگان پدافند هوایی ارتش در جریان مقابله با حمله دشمن متجاوز صهیونیستی، سند افتخاری برای پدافند هوایی است.

وی شهادت در راه دفاع از وطن و تامین امنیت مردم ایران اسلامی را افتخاری بزرگ دانست و افزود: شهادت در راه دفاع از کشور، دین و مردم افتخاری بزرگ و غمی سنگین است که ایران اسلامی را داغدار کرد.

به گزارش ایرنا، جمعی از مسوولان شهرستان دزفول از جمله امام جمعه دزفول و امامان جمعه شهرهای تابعه این شهرستان،‌ رییس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی،‌ معاونان فرماندار و برخی مسوولان دزفول ضمن دیدار با سرهنگ حبیب اله غیاثوند فرمانده پایگاه پدافند هوایی شمال خوزستان و امیر جواد ولدی فرمانده پایگاه چهارم شکاری دزفول از دفاع غرورآفرین پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی و کارکنان مجاهد این نیرو در مقابله با حملات رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی تجلیل کردند.

بامداد پنجم آبان ماه ۱۴۰۳ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در اقدامی تجاوزکارانه و تنش زا به اهدافی در خاک جمهوری اسلامی شلیک کردند که این اقدام تجاوزکارانه با هوشیاری به موقع پدافند هوایی ایران اسلامی این حمله دشمن ناکام ماند.

پدافند هوایی شمال خوزستان که فرماندهی آن در دزفول مستقر است در پاسخ به حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی نقش کلیدی و فعال ایفا کرد که انتشار تصاویر شلیک‌های مستمر پدافندهوایی در منطقه شمال خوزستان در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به ایران اسلامی بازتاب‌های جهانی پیدا کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha