۷ آبان ۱۴۰۳، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85642148
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

انتقاد عضو شورای شهر از نحوه برخورد شهرداری همدان با ساخت و سازهای غیرمجاز

همدان-ایرنا- رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: معتقدم شهرداری در برخورد با ساخت وسازهای غیرمجاز تبعیض قائل می شود که رویه درستی نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید بادامی نجات روز دوشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: نباید ساخت و سازهای غیرمجاز به یک اقدام عادی بدل شود.

وی اضافه کرد: علاوه بر تخلف در ساخت و ساز و تصرف منابع طبیعی و کوه‌خواری، مردم نسبت به تبعیض شهرداری در برخورد با تخلفات گلایه‌مند هستند.

بادامی نجات افزود: چرا شهرداری برای تخریب یک مکان آنچنان بر رعایت قانون پافشاری می‌کند و جای دیگر در مقابل با افرادی که ساخت و سازهای بزرگ و وسیعی دارند اقدام محسوسی نمی‌کند؟

این عضو شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: این نوع رفتار، تبعیض عدم برخورد با این دست تخلفات را به ذهن شهروندان تداعی می‌کند.

وی به ساخت و سازهای غیر مجاز در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و گفت: اخیراً ساخت بنایی در منطقه گنجنامه مورد انتقاد و نارضایتی مردم قرار گرفته و برای این مورد در گذشته رای تخریب کمیسیون ماده ۱۰۰ صادر شده بود که متأسفانه رای اجرایی نشده بود.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با تاکید بر لزوم استفاده لازم از ظرفیت‌های گردشگری شهر همدان، یادآور شد: در حوزه گردشگری، رود دره‌ها سرمایه‌های ارزشمند شهر همدان هستند که باید از ظرفیت آنها استفاده کرد.

بادامی‌نجات افزود: اجرای پروژه‌های رود دره، پارک‌های سنگی و ولایت از جمله موارد مهم در جذب گردشگر و ایجاد مناطق تفریحی برای شهروندان است که می‌طلبد مدیران شهرداری در راستای تحقق این پروژه‌ها پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha