شهید سجاد منصوری در دل و جان مردم ایران جاودانه شد

کرمانشاه - ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر به ویژه شهدای مدافع امنیت، گفت: شهید «سجاد منصوری» در دل و جان همه مردم ایران به ویژه کرمانشاهیان جاودانه شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا؛ «خسرو شهیدی» در دیدار با خانواده شهید «سجاد منصوری» افزود: شهید منصوری نه تنها به عنوان یک سرباز وطن بلکه به الگو و نمادی از شجاعت و غیرت برای این مرز و بوم تبدیل شده است.

وی در ادامه گفت: شهدا نماد ایثار و عشق به ولایت هستند و در این راه از گران بهاترین دارایی خود گذشته و به درجه رفیع شهادت نائل می آیند.

شهیدی افزود: جوانان کیان اسلامی‌مان به آرمان های والای انقلاب و امام خمینی (ره) پایبندند و با دل و جان در راه امنیت و حفظ و حراست و دفاع از آب و خاک ایستادند.

به گزارش ایرنا، شهید سجاد منصوری از پرسنل پدافند هوایی ارتش بود که در حمله هوایی پنجم آبان ماه رژیم صهیونیستی به تمامیت ارضی کشورمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

پیکر مطهر این شهید مدافع حریم ایران امروز دوشنبه در مراسمی با حضور اقشار مختلف مردم در شهر کرمانشاه تشییع و در باغ فردوس این شهر به خاک سپرده شد.

استان کرمانشاه حدود ۱۰ هزار شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۰۰ آزاده در زمان انقلاب اسلامی تقدیم میهن کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha