وزیر دفاع شهادت کارکنان غیور پدافند هوایی ارتش را تسلیت گفت

تهران - ایرنا - وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی شهادت چهار نفر از کارکنان غیور و شجاع پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در پی اقدام اخیر رژیم صهیونیستی تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در این پیام افزود: اقدام اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به نقاطی چند از استان های کشورمان و به دنبال آن شهادت چهار تن از پرسنل غیور و شجاع پدافند هوایی ارتش همیشه سرافراز، خطای محاسباتی دیگری در سنجش میزان قدرت بازدارندگی نیروهای مسلح کشورمان و نقض آشکار حقوق بین‌الملل بود که با عملکرد درخشان و قهرمانانه پدافند هوایی ارتش، دشمن صهیونیستی در اجرای این نقشه پلید ناکام ماند و به اهداف از پیش تعیین شده خود نرسید.

وی تصریح کرد: اینجانب شهادت مظلومانه این دلاور مردان غیور را به پیشگاه امام زمان (عج) , مقام معظم رهبری مد ظله العالی، ملت شریف ایران، فرماندهان، همرزمان شجاع این قرارگاه و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای این شهدای گرانقدر علو درجات مسئلت می نمایم.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی کشور بامداد شنبه پنجم آبان ۱۴۰۳ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه یکپارچه پدافند هوایی هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را رهگیری و مقابله موفق کرده است.

در پی این حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، چهار نفر از کارکنان ارتش در دفاع از امنیت آسمان ایران اسلامی به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha