خلیل احمد سلامی روز چهارشنبه در گفتوگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع، تسریع انجام امور اداری، نظارت بیش از پیش بر اقدامات حوزههای مختلف زیر نظر اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، هم اکنون ۵۴ خدمت از میزان کل خدمات الکترونیکی شناسنامهدار این اداره کل، به صورت الکترونیکی قابل دسترسی است.
وی ادامه داد: همه افراد میتوانند امورات خود را از طریق ریزپورتال این اداره کل به آدرس https://sb.mcls.gov.ir/ پیگیری و دنبال کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: خدمت به مردم، یک اولویت برای ما است و در راستای تسهیل امورات آنان و دسترسی آنان به بخش های مختلف، تمام توانمان را در حوزه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به کار گرفته و در دستور کار قرار دادهایم.
نظر شما