۲۶ آبان ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9354639
T T
۰ نفر
یک نماینده: سند چشم انداز به مثابه آینه ای رو به آینده روشن است ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/08/26 سیاسی.سمپوزیوم .ایران 1404 دبیر کل دومین سمپوزیوم بین المللی ایران 1404، ایران توسعه یافته، گفت: سند چشم انداز به مثابه آیینه ای رو به آینده روشن در سایه مشارکت و همدلی همه آحاد مردم، مسئولین والبته حضور تاثیر گذار نخبگان امکان تحقق می یابد.
به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، امیدوار رضایی که در دومین سمپوزیوم بین المللی ایران 1404، ایران توسعه یافته سخن می گفت، افزود: رویارویی با چالش ها و بهره گیری از فرصت ها موقعیت هر کشوری را از سایر نقاط جهان ممتاز می کند و این موضوع می تواند با برنامه ریزی کلان کشور تحقق یابد.
وی به محورهای دومین سمپوزیوم اشاره کرد و گفت: آینده پژوهی، نوآوری و شکوفایی، خصوصی سازی و اصل 44، دانایی محوری و استراتژی تعامل سازنده در روابط بین الملل از جمله محورهای اصلی به شمار می رود.
رضایی ادامه داد: هویت، توسعه پایدار و مولفه های آن، مدیریت استراتژیک، تدارک عزم ملی و انسجام اجتماعی و بهره وری از دیگر محورهای اصلی سمپوزیوم می باشد که در سه بخش تخصصی ارائه خواهد شد.
دبیر دومین سمپوزیوم بین المللی ایران 1404، ایران توسعه یافته، اظهار داشت: هدف از برگزاری این سمپوزیوم ارائه آخرین یافته های علمی و نظری اندیشمندان مرتبط با موضوع در خصوص بالا بردن کارایی و سرعت بخشیدن به اهداف سند چشم انداز و تبادل نظر و نقد و بررسی مفاد سند با واقعیت های علمی، سیاسی دنیای امروز در جهت تجدید نظر احتمالی در برخی راهکارها است.
وی با تاکید بر این که این سمپوزیوم در راستای بررسی سند چشم انداز برگزار می شود اضافه کرد: امیدواریم این گردهمایی ما را در رسیدن به هدف خود نزدیکتر کند.
سیام/9130/1962/ 1535 شماره 019 ساعت 10:19 تمام
۰ نفر