۱۱ تیر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9606468
T T
۰ نفر
همایش نقش ادیان در مقابله با خشونت علیه کودکان برگزار می شود ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 90/04/11 فرهنگی.معارف.کودک تهران - دانشگاه مفید قم با اعلام خبر برگزاری نخستین همایش نقش ادیان و رهبران دینی در مقابله با خشونت علیه کودکان، فراخوان مقاله داد.
به گزارش خبرنگار معارف ایرنا، روابط عمومی دانشگاه مفید روز پنجشنبه اعلام کرد: مرکز مطالعات حقوق بشر دانشگاه مفید با مشارکت معاونت حقوقی قوه قضاییه و یونیسف ایران اولین همایش نقش ادیان و رهبران دینی در مقابله با خشونت علیه کودکان را با محوریت نقش ادیان و رهبران دینی در مقابله با خشونت علیه تنبیه بدنی برگزار می کند.
بر اساس این گزارش علاقمندان می توانند مقالات خود را درباره مفهوم، مصادیق و قلمرو تنبیه بدنی کودکان، عوامل و ریشه های تنبیه بدنی درمحیط خانه و خانواده و راهکارهای مقابله با آن، عوامل و ریشه های تنبیه بدنی درمحیط آموزشی و پرورشی و راهکارهای مقابله با آن، دیدگاه ادیان پیرامون تنبیه بدنی کودکان در محیط خانه و خانواده و دیدگاه ادیان پیرامون تنبیه بدنی کودکان در محیط آموزشی و پرورشی به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.
سیره تربیتی پیشوایان دینی در مقابله با تنبیه بدنی کودکان، جایگزین های تنبیه بدنی کودکان از نگاه ادیان، بررسی تطبیقی روایی یا ناروایی تنبیه بدی کودکان از نگاه ادیان و پیامدهای ناگوار تنبیه بدنی کودکان از نگاه ادیان از دیگر موضوعهای قابل طرح در همایش است.
همچنین پژوهشگران و محققین می توانند مقالاتی درباره نقش آموزه های دینی در حقوق داخلی و بین المللی برای مقابله با تنبیه کودکان، نقش رهبران دینی در مقابله با تنبیه بدنی کودکان و نقش نهادهای دینی غیردولتی در مقابله با تنبیه بدنی کودکان ارسال کنند.
علاقمندان تا 18 شهریور فرصت دارند مقالات خود را از طریق پست به دبیرخانه همایش به نشانی قم، 45 متری شهید صدوقی، میدان مفید، دانشگاه مفید، مرکز مطالعات حقوق بشر و یا به وسیله پست الکترونیکی به ir.ac.chrs@mofidu ارسال کنند.
نخستین همایش نقش ادیان و رهبران دینی در مقابله با خشونت علیه کودکان روزهای 27 و 28 مهر برگزار خواهد شد.
فراهنگ 1588**1003** شماره 010 ساعت 09:55 تمام
۰ نفر