۱۲ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9615343
T T
۰ نفر

عفاف و حجاب با حرف و سخنرانی نهادینه نمی شود

۱۲ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9615343
عفاف و حجاب با حرف و سخنرانی نهادینه نمی شود ............................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/07/1390 فرهنگی.عفاف و حجاب.نمایشگاه.مازندران ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران گفت : عفاف و حجاب با حرف و سخنرانی نهادینه نخواهد شد و نماد و شعار برای ترویج مسأله عفاف در سطح جامعه اگر چه خوب است، اما نباید یک اصل باشد.
آیت الله ;نورالله طبرسی ; روز سه شنبه در مراسم آغاز به کار دومین نمایشگاه عفاف استان در مصلی امام خمینی (ره) ساری افزود : بهترین الگو برای همه ما اسلام است و در مقوله عفاف و حجاب باید به الگوهای اسلامی مراجعه کنیم.
به گزارش خبرنگار ایرنا، وی گفت : نباید انتظار داشته باشیم مقوله عفاف و حجاب در جامعه با برگزاری سمینار و نمایشگاه نهادینه شود ، بلکه فعالیت های فرهنگی در عرصه عفاف و حجاب باید همیشگی و مستمر باشد.
او افزود : کارهای دینی نباید مقطعی باشد و اگر در حوزه عفاف و حجاب به دنبال نتیجه دائمی هستیم باید به صورت زیربنایی در این مسیر قدم برداریم.
امام جمعه ساری گفت : امروز هزاران شبکه اینترنتی و ماهواره ای علیه ارزش های دینی و اسلام تبلیغ می کنند که بیشتر این شبکه های تبلیغی در اختیار صهیونیست ها است.
وی افزود : متأسفانه بسیاری از طرح های فرهنگی که از سوی دولت در استان مصوب شد به دلیل عدم تخصیص بموقع اعتبار ابتر باقی مانده است.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت : اجرای طرح های فرهنگی باید با هدف گذاری مناسب در کشور همراه باشد و اگر یک برنامه در کشور از پشتوانه مناسبی برخوردار نباشد به طور حتم در اجرا نیمه کاره باقی خواهد ماند.
7331/1654
۰ نفر