۲۰ مهر ۱۳۸۷، ۰:۰۱
کد خبر: 9682882
T T
۰ نفر
13جلد کتاب ازمصطفی رحماندوست بزودی منتشر می شود ..................................................
تهران ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/07/20 فرهنگی.شعر .مصطفی رحماندوست مصطفی رحماندوست، شاعر و قصه نویس کودک و نوجوان، گفت: 13جلد کتاب که بتازگی در گروه سنی کودک و نوجوان به رشته تحریر درآورده است، بزودی منتشر خواهد شد.
شاعر و قصه نویس کودک و نوجوان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: سه جلد کتاب دیگر از مجموعه شعرهای بازی با انگشتان به همت انتشارات پنجره، سه جلد پایانی دی، بهمن و اسفند قصه های ضرب المثل ها توسط انتشارات مهتاب و هفت جلد کتاب شعر در گروه سنی خردسالان با عنوان ترانه های نیایش به کوشش انتشارات افق، بزودی منتشر خواهد شد.
رحماندوست افزود: کلیه کتاب در مرحله تصویرگری می باشند و شمارگان آنها 5000 نسخه خواهد بود.
مصطفی رحماندوست شاعر، قصه نویس و مترجم کتاب های کودکان نوجوانان در سال 1329 در همدان متولد شد. پس از اخذ لیسانس زبان و ادبیات فارسی از دانشگاه تهران، به عنوان کارشناس کتاب های خطی در کتابخانه مجلس مشغول به کار شد.
وی بعد از انقلاب اسلامی، در مشاغلی با عناوین مدیر مرکز نشریات کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان، مدیر مسئول نشریات رشد، سردبیر نشریه رشد دانش آموز، سردبیر سروش کودکان و نوجوانان، مدیرکل دفتر مجامع و فعالیت های فرهنگی و مدرس داستان نویسی و ادبیات کودکان و نوجوانان در دانشگاه ها خدمت کرد.
رحماندوست، آثار متعددی به صورت مجموعه شعر برای کودکان و نوجوانان، داستان، ترجمه و تالیفاتی در زمینه هنر کودکان و نوجوانان، منتشر کرده است.
وی همچنین دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در اصفهان می باشد.
شماره 079 ساعت 19:07 تمام
۰ نفر