۵ مهر ۱۳۹۰، ۰:۰۱
کد خبر: 9816838
T T
۰ نفر
مرحله دوم تمرینات تیم زورخانه ای و پهلوانی قزوین آغاز شد ........................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 05/07/1390 ورزش.زورخانه ای و پهلوانی.قزوین دبیر هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان قزوین گفت: با حضور مربی جدید، مرحله دوم تمرینات تیم نوجوانان و جوانان زورخانه ای قزوین برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور آغاز شد.
"امیر خسته بند" روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با حضور "میثم موحدی" از اعضای سابق تیم ملی، مرحله دوم اردوی تمرینی و آماده سازی تیم نوجوانان و جوانان زورخانه ای و پهلوانی قزوین آغاز شده است.
وی با اشاره به حضور حدود 30 تن از ورزشکاران رده های سنی نوجوانان و جوانان در اردوی تیم زورخانه ای و پهلوانی قزوین، خاطرنشان کرد: پس از پایان اردوی آماده سازی این تیم، نفرات برتر و آماده برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور از سوی کادر فنی انتخاب و معرفی می شوند.
این مسوول ورزشی از حضور تیم نوجوانان و جوانان قزوین با تیم کامل در مسابقات قهرمانی کشور زورخانه ای و پهلوانی خبر داد و گفت: در بخش کشتی، کباده، میل، سنگ، چرخ تیز، چره چمنی و میل سنگین در رقابت های کشور نماینده خواهیم داشت.
دبیر هیات ورزش های زورخانه ای و پهلوانی استان قزوین، رشد و فراگیری این رشته را با توجه به اصیل و ایرانی بودن آن مورد تاکید قرار داد و گفت: با همین رویکرد به دنبال جذب و پرورش علاقه مندان به این رشته به ویژه در سنین پایه هستیم.
خسته بند در پایان از راه اندازی زورخانه روستای پیریوسفیان در روز گذشته خبر داد و گفت: امیدواریم به روزی برسیم که هر محله و روستا یک زورخانه برای فعالیت ورزشکاران و علاقه مندان در اختیار داشته باشد.
7392/ 614/ 1644
۰ نفر