ورزشگاه آزادی تا ۳ هفته دیگر آماده حضور هواداران است/مدیران سرخابی حتی یک نامه هم نزدند

تهران - ایرنا - سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی با اشاره به اینکه فاز نخست بازسازی ورزشگاه آزادی آذر ماه قابل بهره‌برداری است گفت: با توجه به تخلیه نخاله، ورزشگاه آزادی ۲ تا ۳ هفته آینده آماده حضور تماشاگران خواهد بود.

به گزارش ایرنا، مهیار عسگریان روز جمعه در گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص درخواست استفاده ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس از ورزشگاه آزادی و اینکه افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس برای برگزاری دیدارهای این تیم در لیگ و آسیا ابراز نگرانی کرده، پاسخ داد: مگر ورزشگاه آزادی و شرکت، تعهدی دارد که ورزشگاه را برایشان آماده کند. اگر نیازی وجود دارد باید مدیرعامل ۲ باشگاه بیایند، و بگویند که برنامه آنها به چه صورتی است و ورزشگاه را به چه صورتی می‌خواهند تا شرایط را برایشان فراهم کنیم. هواداران شک نکنند که ما در خدمتشان هستیم و این نیاز نیست که از بدنه باشگاه و کادر فنی به ما اعلام شود چرا که این درخواست باید از سوی مدیرعامل باشگاه باشد و ما هم براساس نیازهایشان آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۰ هزار صندلی برای حضور تماشاگران داریم و برای اینکه بتوانیم همزمانی برگزاری بازی‌ها و بازسازی را داشته باشیم، فازبندی کردیم. فاز اول سکوهای غربی، فاز دوم پشت ۲ دروازه و فاز سوم ضلع شرقی است که فاز نخست آذر ماه قابل بهره‌برداری است. اگر ۲ تیم و مدیران باشگاه بخواهند دیدارهایشان در ورزشگاه آزادی برگزار شود باید یک جلسه داشته باشیم و برنامه خودشان را به ما بگویند و قطعا زمانی که بازسازی داریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کنیم که زمان برگزاری بازی‌ها، تماشاگران و هواداران بتوانند به استادیوم بیایند.

عسگریان یادآور شد: باشگاه استقلال و پرسپولیس اگر از ما درخواست کنند، می‌توانیم دو یا سه هفته آینده شاهد حضور تماشاگران باشیم؛ البته این در صورتی است که برنامه ۲ باشگاه را داشته باشیم. برنامه دیدارهای لیگ را می‌دانیم اما حتی یک نامه از ۲ باشگاه دریافت نکردم و از این بابت گلایه دارم و به این صورت نیست که فکر کنند روز بازی زمین آماده است و وارد زمین شوند.

وی در خصوص اجاره بهای استفاده از ورزشگاه و اینکه ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اجاره نامه‌ای دارند یا خیر پاسخ داد: یک برگ اجاره هم ندارند. اجاره ورزشگاه آزادی کارشناسی باید شود. سالیان گذشته براساس نوع استفاده از کاسه استادیوم، بعلاوه تبلیغات محیطی بود که مدیران عامل در باره تبلیغات محیطی اعتراض داشتند (درویش و فتح‌الله‌زاده) که درآمدی از این بخش ندارند که آن زمان یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان برای هر بازی بود. پس از اعتراض جلسه‌ای در وزارت ورزش برگزار شد که مدیران دو باشگاه اعلام کردند تبلیغات محیطی ربطی به ما ندارد و هزینه استفاده از کاسه ورزشگاه و بدهی قبلی را به ما اعلام کنید.

سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی ادامه داد: در این رابطه دوباره کارشناسی لازم انجام شد و برای استفاده از کاسه ورزشگاه ۵۲۰ میلیون برای هر بازی و برای سنوات گذشته نیز برای هر بازی ۳۷۰ میلیون تومان تعیین شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha