۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۱۷
کد خبر: 81862080
T T
۰ نفر
حضور حداكثري مردم در انتخابات پشتوانه اصلي اقتدار كشور

مشهد- ايرنا - فرماندار قوچان گفت: حضور حداكثري و پررنگ مردم به عنوان يك امر مهم در انتخابات و پشتوانه اصلي اقتدار كشور است.

به گزارش ايرنا، عليرضا قامتي روز سه شنبه در نشست خبري افزود: اسفند ماه سال جاري شاهد برگزاري انتخابات مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي به عنوان اولين انتخابات در دولت تدبير و اميد خواهيم بود.
وي قوچان را جزو شهرستانهاي داراي بيشترين مشاركت مردم در اين زمينه دانست و اظهار كرد: در اين شهرستان 130 هزار نفر و در بخش فرعي فاروج نيز 30 هزار نفر واجد شرايط شركت در انتخابات هستند كه اميدواريم همچون سالهاي گذشته شاهد انتخاباتي پرشور در اين شهرستان باشيم.
وي گفت: ستاد انتخابات اين شهرستان در قالب 11 كميته شكل گرفته كه هفت كميته آن در حال فعاليت و ساير كميته ها در زمان اجراي انتخابات و متناسب با برگزاري آن فعاليت خواهند كرد .
قامتي شهرستان قوچان را جزو معدود شهرستانهايي با يك نماينده مجلس شوراي اسلامي براي دو شهر از دو استان خواند و افزود: انتظار مجموعه ستاد انتخابات شهرستان از نامزدهاي انتخاباتي و هوادارن آنان رعايت چارچوبها و موازين قانوني است تا همه در كنار هم انتخاباتي سالم برگزار نماييم.
وي اظهار كرد: حضور دستگاه هاي نظارتي و بازرسي و اجرايي در كنار يكديگر باعث اجراي انتخابات مطلوب و مطمئن خواهد بود.
وي سلامت انتخابات را يكي اصلي ترين اركان انتخابات خواند و افزود: رسانه هاي غربي به دنبال خدشه وارد كردن به سلامت انتخابات در ايران هستند و اقدامات خود را نيز از ماههاي گذشته شروع كرده اند كه حضور گسترده مردم مشت محكمي بر تبليغات رسانه هاي غربي خواهد بود.
7501 / 6053

سرخط اخبار استان‌ها