۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۷:۰۷
کد خبر: 81862256
T T
۰ نفر
امنیت انتخابات پارلمانی ونزوئلا با 163 هزار نیرو تامین می شود

مادرید- ایرنا- «ولادیمیر پادرینو لوپز» وزیر دفاع ونزوئلا اعلام كرد كه 163 هزار نفر از نیروهای مسلح ملی‌ این كشور امنیت برگزاری انتخابات پارلمانی ششم دسامبر (15 آذر ) را تامین خواهند كرد .

به گزارش ایرنا و به نقل از روزنامه 'ال اونیورسال' ونزوئلا ، پادرینو لوپز همچنین تصریح كرد كه 25 هزار مرد و زن ارتشی ، بسته به تضمین نظم عمومی در هر قسمت از كشور و با توجه به برنامه شورای ملی‌ انتخاباتی و مطابق با مفاد قانون اساسی‌ در ذخیره خواهند بود .
وزیر دفاع ونزوئلا گفت كه فصل انتخابات از امروز (سه شنبه) و به دستور «نیكلاس مادورو» رئیس جمهوری كشور، با اشغال مراكز اخذ رای و استقرار تمامی تجهیزات تكنولوژیكی به این مراكز آغاز خواهد شد .
وی افزود: ما همه فعالیت ها، نظیر حفاظت از ساختمان های شورای محلی انتخاباتی ، انبارهای مراكز، نصب همه تجهیزات تكنولوژیكی در تمامی مناطق فعال دفاع یكپارچه را انجام دادیم .
این مقام ارشد ونزوئلا ادامه داد كه در همكاری مشترك با شركت ملی‌ برق ، نیروهای مسلح از برخی‌ از نیروگاه های برق ، به این دلیل كه علیه سیستم برق ملی‌ حمله می‌ شود و همچنین به این دلیل كه امری دولتی است حفاظت خواهند كرد تا تولید كامل برق در تمام كشور تضمین شود .
خبرگزاری رسمی ونزوئلا نیز اعلام كرد كه نیروهای مسلح ، نشست هایی را با دادستانی كشور برای تحكیم همه موارد علیه تخلفات انتخاباتی و بازرسی ها علاوه بر همه مواردی كه مربوط به احترام و حفظ حقوق بشر باشد ، برگزار كردند .
اروپام *5*491**9234**1010

سرخط اخبار جهان