اداره‌کل زندان‌های اردبیل دستگاه برتر استان در ترویج نماز شناخته شد

اردبیل - ایرنا - مدیر ستاد اقامه نماز در استان اردبیل از انتخاب اداره کل زندان‌ها به عنوان برترین دستگاه سال ۱۴۰۰ در ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا الله شکر عبدی روز پنجشنبه در آئین تجلیل از مدیرکل زندان‌های استان اردبیل در این اداره کل اظهار کرد: طبق ارزیابی‌های کارشناسان ستاد اقامه نماز و بررسی مستندات بارگذاری شده در سامانه سجاده، تلاش مجموعه زندان‌های استان اردبیل در بین سایر دستگاه‌های اجرایی در امر ترویج نماز در سال گذشته، این دستگاه را در صدر ادارات استان قرار داده است.

وی افزود: بر این اساس اداره کل زندان‌های استان اردبیل با رتبه بالای ۹۰، عنوان دستگاه برتر در ترویج و اشاعه فرهنگ نماز را احراز کرده و زحمات اعضای شورای نماز زندان‌ها ارزشمند است و به همین خاطر لوح سپاسی با امضا استاندار اردبیل به مدیرکل این مجموعه ارایه می‌شود.

ستاد اقامه نماز در استان اردبیل علاوه بر اشاعه این فریضه واجب در ادارات، وضعیت و شرایط اقامه نماز جماعت در مدارس، دانشگاه‌ها، اماکن و اقامتگاه‌های بین راهی و گردشگاه‌ها را نیز رصد می‌کند.

اداره کل زندان های استان اردبیل برابر ارزیابی‌های بازرسان استانداری، در بین سایر دستگاه‌های اجرایی استان، رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی را نیز در سال ۱۴۰۰ را از آن خود کرده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha