هفت رام قطار فوق العاده در مسیر تهران -مشهد برقرار شد

مشهد - ایرنا- مدیرکل راه آهن خراسان گفت: هفت رام قطار فوق العاده به مناسبت برگزاری آیین تشییع و خاکسپاری شهد آیت الله رئیسی رئیس جمهور در مسیر مشهد-تهران به صورت رفت و برگشت در پایان هفته برقرار شده است.

مصطفی نصیری ورگ شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سه رام قطار مسافربری برای فردا چهارشنبه در مسیر تهران به مشهد و برای روزهای پنجشنبه و جمعه پیش رو، هر روز ۲ رام قطار در مسیر مشهد به تهران به صورت فوق‌العاده پیش‌بینی شد.

وی مجموع ظرفیت ایجاد شده را حدود سه هزار و ۵۰۰ صندلی اعلام کرد و اظهار داشت: بلیت این قطارها در سکوهای فروش اینترتی و دفاتر آژانس های مسافرتی مجاز از ساعت ٢١ امروز سه‌شنبه قابل خریداری است.

براساس اعلام اداره کل راه آهن خراسان هم اکنون روزانه ۷۴ رام قطار رفت و برگشت در مسیر مشهد به ۲۷ شهر و مرکز استان تردد دارند.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

آیین وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهید آیت الله دکتر رئیسی و شهدای خدمت امروز با حضور جمعیت گسترده مردم ولایتمدار در استان های آذربایجان شرقی و قم برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha