مشهد - سرپرست فدراسيون دووميداني، بر شناساندن ظرفيت هاي اين رشته ورزشي در سطوح ملي و بين المللي تاكيد كرد.

'افشین داوری' روز شنبه همزمان با آغاز مسابقه های

بین المللی دوومیدانی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارك فجر در شهر مشهد، در گفت و گو با خبرنگاران اضافه كرد: فدراسیون دوومیدانی برای شناساندن پتانسیل های این رشته ورزشی، از هیچ تلاشی كوتاهی نمی كند و به دنبال آن است این رشته ورزشی، كانون توجه عمومی قرار بگیرد.

وی ادامه داد:‌ اگر ظرفیت های دوومیدانی به خوبی معرفی شود، مشكل تامین حامی مالی كاهش یافته و می توان برای توسعه كمی و كیفی این رشته ورزشی در سطوح ملی و بین المللی، گام های اساسی برداشت.

وی خاطرنشان كرد:‌ اقدام های خوبی توسط فدراسیون دوومیدانی برای تامین حامی مالی مسابقات داخلی و بین المللی دوومیدانی انجام شده و به این منظور مذاكراتی با شش شركت بزرگ اقتصادی و موسسه های مالی و اعتباری در دست انجام است.

داوری گفت:‌ سعی می كنیم با حمایت وزیر ورزش و جوانان از امكانات و زیرساخت های ورزش دوومیدانی استفاده بهینه بشود.

او گفت: مسابقات بین المللی دوومیدانی با توجه به درخواست اداره كل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، برای دومین بار در شهر مشهد در حال برگزاری است.

داوری گفت: سرپرستی فدراسیون بین المللی كشتی با چوخه بعد از تشكیل آن در سال جاری به من واگذار شده بود ولی بعد از قبول تصدی سرپرستی فدراسیون دوومیدانی،‌ سرپرستی این فدراسیون بین المللی را به 'امیر رشید لمیر'‌ واگذار كردم.

مسابقه های بین المللی دوومیدانی داخل سالن گرامیداشت دهه مبارك فجر با شركت 213 ورزشكار در قالب 14 تیم داخلی و خارجی در دو قسمت بانوان و مردان در 13 ماده، در روزهای 15 و 16 بهمن ماه در سالن دوومیدانی باغبانباشی شهر مشهد در حال برگزاری است.ك/3

7490/659

1589