نيشابور - هشت طرح عمراني و خدماتي در دانشكده علوم پزشكي و دانشگاه آزاد اسلامي نيشابور به مناسبت گراميداشت دهه فجر به بهره برداري رسيد.

رئیس دانشكده علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور از افتتاح هفت طرح عمرانی و خدماتی این دانشكده خبر داد و گفت: این طرحها در راستای اهداف بخش سلامت و شامل ساختمان ستاد مركزی این دانشكده و شش طرح عمرانی و خدماتی در بیمارستان حكیم هستند.

دكتر سیدكاظم فرهمند افزود: بخش تزریقات مردان و زنان، بخش تریاژ و اتاق پزشك، بخش بستری مردان، اورژانس اطفال و تفكیك نوزادان NICU ، واحد HIS و نمازخانه از جمله طرح ‌های بهره‌ برداری شده در بیمارستان حكیم می باشند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور نیز از راه‌ اندازی و تجهیز آزمایشگاه متالوژی (خوردگی فلزات)، در واحد علوم و تحقیقات این مركز آموزش عالی خبر داد.

دكتر علیرضا مهرآذین گفت: این آزمایشگاه با هزینه 700 میلیون ریال، در زمینی به مساحت یك صد متر مربع احداث و با خرید وسایل تحقیقاتی و آزمایشگاهی از قبیل دو دستگاه پتانسیواستات و متعلقات آن، ph متر تحقیقاتی و هود شیمی و دیگر تجهیزات مرتبط افتتاح شد.

وی اظهار داشت: در كنار این آزمایشگاه، انبار مواد شیمیایی نیز احداث و در ساخت آن مسایل ایمنی مربوط به نگهداری مواد شیمیایی رعایت شده است.

وی افزود: آزمایشگاه ‌ها و كارگاه ‌های موجود در این دانشگاه با مدرن‌ ترین وسایل، تجهیز و پاسخگوی نیاز استادان و دانشجویان است. /2

7500/664