تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۲

شهرري - خانواده شهيد رضا قشقايي از مسئولان شهرستان ري قدرداني كردند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 20، خانواده شهید رضا قشقایی از حضور حماسی مسئولان ادارات شهرستان ری و اقشار مختلف مردم در مراسم خاكسپاری این شهید والا مقام تشكر و قدردانی كردند.

خانواده شهیدرضا قشقایی از حضور حماسی خانواده شهدا، مسئولان ادارات شهرستان ری از جمله شهردار منطقه 20، فرماندار، رئیس بنیاد شهید، سركلانتری، فرماندهی پایگاه نیروی انتظامی و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرری در مراسم تشییع و خاكسپاری این شهید والامقام تشكر و قدردانی كردند.

مراسم تشییع و خاكسپاری پیكر شهید رضا قشقایی كه در حادثه تروریستی اخیر به همراه شهید مصطفی احمدی‌روشن به دست دشمنان انقلاب اسلامی ایران به فیض شهادت نائل آمد، در آستانه اربعین حسینی با حضور پرشور خانواده شهدا، مسئولان ادارات و نهادهای شهرری و جمع كثیری از اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرری برگزار شد و پیكر این شهید در صحن باغ طوطی حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) به خاك سپرده شد.

بر پایه این گزارش شهید مصطفی احمدی‌روشن فارغ‌التحصیل رشته مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی شریف به همراه همكارش شهید رضا قشقایی دو تن دیگر از حماسه‌سازان عرصه علم و فناوری و خدمتگزاران صنعت هسته‌ای كشور بودند كه به دست عمال سرسپرده استكبار جهانی و با روشی ناجوانمردانه شربت شهادت را نوشیدند.

گفتنی است شهیدرضا قشقایی متولد 1357 و پرورش یافته شهرری بود كه یك پسر 10 ساله به نام محمدحسین از این شهید به یادگار مانده است.

687/ 699