صندوق تعاون استان خراسان شمالی 31 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد .................................................................
تهران، خبرگزاری جمهوری اسلامی 12/03/86 داخلی.اقتصادی.تعاون.
سرپرستی شعب صندوق تعاون استان خراسان در سال 85 افزون بر 3/31 میلیارد ریال تسهیلات در قالب 493 فقره پرونده اعتباری به متقاضیان بخش تعاون پرداخت کرد.
به گزارش روز شنبه ایرنا، مدیر امور حقوقی موسسه اعتباری بخش تعاون در نشستی مشترک با مدیرکل تعاون، مسئولان و تعاونگران استان خراسان شمالی و مدیران ستادی صندوق تعاون، افزود: رقم پرداختی فوق از رشد 113 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل برخودار است.
"سعید نراقی"با اشاره به نقش کارگشای موسسه اعتباری بخش تعاون در حمایت از تعاونگران فعال در بخش های مختلف اقتصادی، اظهار داشت: از مبلغ پرداختی مذکور بیش از 2/1 میلیارد ریال متعلق به اتحادیه شرکت های تعاونی، نزدیک به 1/17 میلیارد ریال مربوط به شرکت های تعاونی و بالغ بر 13 میلیارد ریال نیز متعلق به اعضای شرکت های تعاونی و متفرقه است.
وی با تاکید بر تقویت تعامل ارتباط صندوق تعاون با ادارات کل تعاون به عنوان حلقه های مکمل در حمایت از کارآفرینان و تعاونگران، خاطرنشان کرد: بالغ بر 3/2 میلیارد از مبلغ پرداختی مورد اشاره مصوب ستاد و بیش از 29 میلیارد ریال مصوب کمیته های اعتباری شعب و استان بوده است.
وی ادامه داد: نزدیک به 28 میلیارد ریال از تسهیلات اعطایی فوق به اتحادیه ها و شرکت های تعاونی فعال در بخش و زیربخش های مختلف کشاورزی افزون بر 2/1 میلیارد ریال نیز به اتحادیه ها و شرکت های تعاونی فعال در بخش صنعت ومعدن و نزدیک به دو میلیارد ریال نیز به تعاونگران فعال در بخش خدمات و بازرگانی پرداخت شده است.
اقتصام.9141/1558/ شماره 100 ساعت 22:13 تمام انتهای پیام E12.49-22-13