امام جمعه کیش: نماز عید فطر یادآور روز قیامت در پیشگاه خداوند است ...................................................................
کیش ، خبرگزاری جمهوری اسلامی 20/7/86 داخلی.سیاسی.عبادی.نمازجمعه.
امام جمعه کیش گفت: با حضور پرشور مردم، نماز عید سعید فطر یادآور قیام انسان ها در روز قیامت در پیشگاه خداوند است. حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی در خطبه های نماز جمعه این هفته کیش، افزود: با پایان یافتن ماه مبارک رمضان و بخشش گناهان، بسیاری از افراد در روز عید سعید فطر تولدی دیگر پیدا می کنند.
وی بابیان آنکه ادای نماز عید سعید فطر وعبادات دراسلام برای مسلمانان از اهمیت زیادی برخورداراست، گفت: اهمیت نماز عید سعید فطر در دین اسلام سبب شده همیشه شاهد حضور پرشور عده ای زیادی از مسلمانان در نماز عید فطر باشیم.
علیدادی فضیلت های ماه مبارک رمضان را تشریح کرد و گفت: عبادات، نماز، روزه داری و شب زنده داری های مخلصانه در این ماه در نزد خداوند بسیار عزیز است.
وی با بیان آنکه در ماه مبارک رمضان روزه داران در مبارزه با هوا و هوس توفیقات زیادی کسب کردند، افزود: مبارزه با شیطان و هوا و هوس پس از ماه مبارک رمضان نیز باید ادامه یابد.
خطیب نماز جمعه کیش به پخش برنامه های رسانه ملی در ماه مبارک رمضان اشاره کردوگفت:توجه مسوولان رسانه ملی در ماه مبارک رمضان به پخش برنامه های معنوی از این رسانه جای تقدیر و تشکر دارد.
امام جمعه کیش گفت: تلاش رسانه ملی در ماه مبارک رمضان ایجاد یک فضای معنوی در جامعه بود و در مجموع عملکرد رسانه ملی با پخش برنامه های اخلاقی، اجتماعی و معارف دینی که میلیون ها بینده داشت، در این ماه بسیار مثبت و مفید بود.
علیدادی افزود: با این حال رسانه ملی در پخش برنامه های خود باید به دو موضوع توجه کند، توازن در پخش برنامه های اخلاقی،عقاید و احکام بیشتر رعایت شود و مواظبت کند با پخش برنامه های منطبق با واقعیت های جامعه و مسایل دینی، اسلام از آدم های کم سواد و باسواد ضربه نخورد.ک/2 1108/675 شماره 042 ساعت 14:39 تمام