پنج هزار زن سرپرست خانوار در کشور در گروه های همیار ساماندهی شده اند ..................................................................
کرمانشاه، خبرگزاری جمهوری اسلامی 04/07/87 داخلی.اجتماعی.بهزیستی.
معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: پنج هزار گروه همیار از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در کشور تشکیل شده است.
"علی شاکری" روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تصریح کرد: 170 هزار نفر از زنان سرپرست خانوار در کشور تحت پوشش بهزیستی هستند که تاکنون 700 گروه همیار از پنج تا هفت نفره تشکیل داده اند.
وی گفت: سازمان بهزیستی تا زمانی که این گروهها مستقل شوند و از چرخه حمایت این سازمان خارج شوند از آنها حمایت می کند و حمایتهای مددکاری این سازمان همچنان پس از خودکفایی نیز به آنها ارایه می شود.
شاکری تاکید کرد: توانمندسازی این گروهها و رسیدن آنها به خودکفایی کامل به حمایت و همکاری سازمانها و نهادهای مختلف نیاز دارد.
وی از سازمانها و نهادهای مختلف بویژه شهرداری خواست خدماتی از جمله فضای فیزیکی در اختیار این گروههای کوچک قرار دهند که اجاره های سنگین پرداخت نکنند و به خودکفایی برسند.
معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور عملکرد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی کرمانشاه را در قالب گروههای همیار بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت : طی بازدید و جلسه ای که با این گروهها داشتیم تسهیل روند توانمند سازی آنها در دستور کار قرار گرفت.
7452/567/587 شماره 314 ساعت 13:25 تمام