حمایت های ویژه دولت نهم عمران و آبادانی شهرستان کوثر را تسریع کرد ................................................................
کوثر، اردبیل خبرگزاری جمهوری اسلامی 07/07/87 داخلی.اقتصادی.عمران.
فرماندار کوثر گفت: حمایت ها و طرحهای ویژه دولت نهم عمران و آبادانی این شهرستان را تسریع کرده است.
رسول معصومی گنجگاه روز یکشنبه در جلسه کمتیه جذب این شهرستان افزود: هم اکنون 180 پروژه با 150 میلیارد ریال سرمایه گذاری در این شهرستان در دست اجراست که با افتتاح آنها مسیر توسعه و عمران این شهرستان شتاب بیشتری خواهد گرفت.
وی همچنین از تعلل در اجرای برخی از پروژه از جمله مرکز اورژانس، مرکز درمان بستر، راه جایگزین سد گیوی، پروژه های نوسازی و تجهیز مدارس، فاضلاب شهر گیوی، شهرک صنعتی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان انتقاد کرد.
وی افزود: عملیات اجرایی تعدادی از این پروژه ها که مصوب سفر رییس جمهوری هستند با وجود تامین اعتبار تاکنون آغاز نشده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا وی بر لزوم حل مشکلات احداث شهرک گلخانه ای، بهسازی گلزار شهدا و تسریع در تکمیل پروژه های عمران شهری با توجه به فرارسیدن فصل سرما تاکید کرد.
معصومی، پل های تاریخی پردلیس و فیروزآباد، پارک فدک گیوی، حمام سنگی، آبگرم معدنی و طبیعت زیبا راازمناطق دیدنی این شهرستان دانست و شناساندن قابلیت های گردشگری آن را ضروری اعلام کرد.
شهرستان کوثر با 28 هزار و 721 نفر جمعیت در 75 کیلومتری جنوب اردبیل واقع است.ک/3 7123/594/618/587 شماره 066 ساعت 10:43 تمام