راه و روشنایی۲ مجموعه گردشگری شهرستان کوثر تامین شد

اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از تامین روشنایی و مسیر دسترسی ۲ مجموعه گردشگری شهرستان کوثر با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب روز سه شنبه در بازدید از پروژه‌های زیرساخت گردشگری شهرستان کوثر گفت: ایجاد روشنایی مسیر دسترسی پارک فدک شهر گیوی و باغات اطراف آن به عنوان یکی از مناطق گردشگرپذیر کوثر از مطالبات مردم این شهرستان بود که با صرف پنج میلیارد ریال اعتبار در سال جاری اجرا و تکمیل شد.

وی ادامه داد: پروژه ساماندهی مسیر دسترسی حمام سنگی کوثر نیز از دیگر مطالبات مردم این شهرستان بود که با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال در سال ۱۴۰۳ اجرا و به اتمام رسید.

محمدی ادیب تصریح کرد: پروژه مسیر دسترسی به پل معلق پیرتقی هم از پروژه‌های مهم زیرساخت گردشگری در شهرستان کوثر است که تاکنون با صرف بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه خاک‌برداری و زیرسازی شده است و عملیات اجرایی آن ادامه دارد.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در ۸۵ کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد و علاوه بر پارک فدک و باغات اطراف آن، حمام سنگی و تاریخی آن با نام محلی "داش حامامی" به فاصله ۳۰۰ متر از انتهای حوزه خدماتی شهرداری واقع شده و مورد توجه و استقبال گردشگران است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha