بهترین قالب برای رساندن پیام قرآن زبان هنر است ..................................................
خبرگزاری جمهوری اسلامی 87/09/24 فرهنگی.دینی.قرآنی اردبیل- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: بهترین قالب برای رساندن پیام قران زبان هنر است.
حجت الاسلام مهدی ستوده روزیکشنبه در بازدید از چهارمین نمایشگاه سراسری قرآن کریم با تاکید بربهره گیری از شیوه های تاثیرگذار در رساندن پیام قرآن افزود: تبلیغ اثرگذار نیازمند بهره گیری ازروش های نوین است و قالب های بیان معارف و مفاهیم قرآنی باید تغییر کند.
وی گفت: پاسخ به نیازهای جامعه و تعبیرهرچیزی تمسک به آیات و روایات الهی را می طلبد و جامعه درصورتی می تواند روش و منش قرآنی را پیاده کند که ارزشهای الهی و قرآنی را مورد توجه قراردهد.
وی با اشاره به ترفندهای نظام غرب برای انحراف جوانان افزود: درمقابل تبلیغات سوء دشمنان باید تبلیغ کرد و معارف و مفاهیم دینی و قرآنی و واقعیت های دینی در زیباترین قالب و متناسب با نیازها برای جامعه تبیین شود.
وی نقش برپایی نمایشگاه قرآن درمبارزه با ترویج فرهنگ غرب و ناتوی فرهنگی را مهم ارزیابی کرد.
وی گفت: درنمایشگاه های قرآنی ازتمام ظرفیت ها استفاده نمی شود و حضور تشکل های مردم نهاد و مراکز و موسسات قرآنی و دینی می تواند محتوا و تاثیرگذاری چنین نمایشگاه هایی را ارتقا بخشد.ک/3 587/618/594 شماره 084 ساعت 11:13 تمام