دزفول - مسوول روابط عمومي اداره ورزش وجوانان دزفول از برگزاري همايش پياده روي خانوادگي به مناسبت روز مقاومت و پايداري - روز دزفول خبر داد.

'علیرضا گلداری' روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این همایش پیاده روی خانوادگی دوازدهم خرداد ماه با حضور با شكوه خانواده های دزفولی از مسیر بیمارستان آیت الله نبوی تا پارك دولت را انجام می شود.

گلداری افزود: برای نابینایان و كم بینایان نیز 30 اردیبهشت ماه پیاده روی شبانه در محل پارك رعنا برگزار خواهد شد.

وی گفت كه 26 ویژه برنامه ورزشی به مناسبت روز بزرگداشت دزفول در نظر گرفته شده كه امیدواریم این برنامه ها به بهترین نحو برگزار شوند.

گلداری گفت كه در روز چهارم خرداد ماه پشت سد تنظیمی دز رژه موتورسواران را خواهیم داشت ومسابقات قایقرانی ویژه بانوان و آقایان نیز برگزار خواهد شد.

مسوول روابط عمومی اداره ورزش وجوانان دزفول افزود:به همین مناسبت از سوم تا 12 خرداد ماه گروه های كوهنوردی بانوان و آقایان دزفول به كوههای شمال خوزستان و كوههای برون استانی صعود خواهند كرد.

گلداری رژه موتورسواران و تجلیل از مربیان ورزش دزفول در چهارم خرداد،گلریزان باستانی كاران دزفول در زورخانه حضرت ولی عصر (عج) ،برگزاری مسابقات ركوردگیری ورزشكاران دو ومیدانی و وزنه برداری جانبازان و معلولین در ورزشگاه مجدیان ،برگزاری مسابقات فوتبال در شهر صفی آباد ،مسابقات پرورش اندام در رشته پرس سینه با حضور كلیه باشگاه های شهرستان دزفول در سالن شهید مجدیان ،مسابقه پرورش اندام در رشته دد لیفت با حضور كلیه باشگاه های شهرستان دزفول را از جمله برنامه های ورزشی این شهرستان به مناسبت روز چهارم خرداد عنوان كرد.

وی تصریح كرد: به همین مناسبت مسابقات شطرنج بزرگسالان نیز در روز چهارم خرداد برگزار می شود.

مسوول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان دزفول گفت: برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی باشگاه های بانوان دزفول ،مسابقات انتخابی تیم فوتبال رایانه ای ،مسابقه پرواز بادباك ها،مسابقه طناب زنی ،مسابقه طناب كشی ویژه بانوان ،برگزاری مسابقات والیبال بانوان در سالن ورزشی صفی آباد ،برگزاری مسابقات كانون های فرهنگی مساجد ،برگزاری مسابقات ماراتن اسكیت بانوان و مسابقات فوتبال منتخب تیم بخش چغامیش و بخش مركزی از دیگر برنامه های این شهرستان می باشد.

گلداری تصریح كرد: تیم والیبال آقایان پیشكسوت نیز سوم خرداد ماه برای مسابقه با تیم شركت نفت تهران به تهران اعزام می شود و تیم دوچرخه سواری نیز به مسابقات استانی كه در اهواز برگزار می شود اعزام خواهد شد.

وی گفت كه در روز چهارم خرداد سالن اختصاصی معلولین و نابینایان دزفول در كوی آزادگان كلنگ زنی می شود و استفاده از استخر و اماكن ورزشی به صورت رایگان خواهد بود.

7278/538