ياسوج- شماري از اصحاب رسانه ،نشريات محلي و سرپرستي روزنامه هاي پر تيراژ كشوري در كهگيلويه وبويراحمد خواستار توزيع عادلانه آگهي هاي دولتي بين نشريات اين استان شدند.

به گزارش خبرنگار ایرنا،شماری از مدیران مسوول روزنامه ها وهفته نامه های استانی ،سرپرستان ونمایندگان روزنامه های كشوری در این استان با بیان اینكه توزیع آگهی های دولتی عادلانه نیست، خواستار حل این مشكل شده اند.

آنان معتقدند: نبود رویه قانونی، اعمال سلیقه برخی مدیران ،روابط عمومی ها و انحصاری بودن توزیع آگهی در بخش دولتی باعث ورشكستگی و مشكلات مالی برخی نشریات محلی شده است.

همچنین تعدادی ازدست اندركاران نشریات كهگیلویه بویراحمد نیز با ارسال نامه ای به مدیركل فرهنگ وارشاد اسلامی این استان،خواستار همكاری این اداره كل در زمینه توزیع عادلانه و قانونمند آگهی های دولتی شده اند.

آنان دراین نامه كه یك نسخه آن به ایرنا ارسال شده است، با اشاره به آیین نامه تعرفه نرح آگهی و دیگر مواد قانونی آن و و ظایف وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی دراین رابطه ، برلزوم چاره اندیشی برای رفع برخی رویه های ناصحیح در فرآیند توزیع آگهی های دولتی تاكید كرده اند.

اصحاب رسانه در این نامه خواستار هماهنگی اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامی برای برگزاری نشست با استاندار در جهت ساماندهی حل مشكل توزیع آگهی های دولتی در دستگاههای اجرایی شده اند.

24 نفر از مدیران مسوول ، سردبیران نشریات محلی و سرپرستی روزنامه های كثیرالانتشار در كهگیلویه و بویراحمد این نامه را امضا كرده اند.

به گزارش خبرنگارایرنا،كهگیلویه وبویراحمد دارای بیش از 20 روزنامه و نشریه محلی است و نمایندگان اكثر روزنامه های كشوری در این استان نیزفعال است.

671/7534