يزد- مردم شهرستان ابركوه درحالي كه كمتر از سه روز به روز جهاني قدس باقيست به تبعيت از فرامين امام خميني (ره) ومنويات مقام معظم رهبري خود را براي حضور گسترده دراين اجتماع جهاني آماده مي كنند .

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، جمعی از مردم همیشه در صحنه ابركوه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا دراین شهرستان با اعلام آمادگی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشتند: امسال روز جهانی قدس را درحالی باشكوه تر از سالهای قبل برگزار خواهیم كرد كه امواج اسلام خواهی درجهان همه گیر شده و ما با یك صدا با دیگر امت اسلامی برای محو اسرائیل غاصب باشكوه تر از سال های گذشته شركت خواهیم كرد.

فلاح یكی از شهروندان ابركوهی گفت :این روز كه یادگار معمار بزرگ انقلاب اسلامی و امید مردم مظلوم فلسطین است برای حمایت از ملت فلسطین و تو دهنی زدن به رژیم غاصب فعالانه در قدس شركت خواهیم كرد .

خانم اكرمی یكی دیگر از شهروندان این شهرستان گفت : ما با تاسی از فرمان امام خمینی و منویات رهبر معظم انقلاب همراه با فرزندانمان در راهپیمایی باشكوه قدس شركت می كنیم .

رسولی هم اظهار داشت: روز قدس برای‌ آگاهی مسلمانان از خطر صهیونیسم بین‌الملل و اتحاد جهان اسلام از سوی امام خمینی (ره) نامگذاری شده است تا ملت بزرگوار و مسلمان ایران و دیگر بلاد اسلامی در پرتو اطاعت از ولایت فقیه ، فلسطین را از چنگال غاصبان رها سازند و من و دیگر جوانان ابركوهی روز جمعه آخرماه مبارك رمضان بافریاد مرگ براسرائیل ، مرگ برامریكا در راهپیمایی شركت خواهیم كرد .

حاتمی یكی دیگر از شهروندان افزود : امسال باشكوهتر از سالهای گذشته در راهپیمایی روز قدس كه حمایت از مردم مظلوم فلسطین است شركت خواهم كرد چرا همین راهپیمائی روز قدس باعث بیداری و خیزشهای مردمی در كشورها شده است .

امام جمعه ابركوه گفت: امام خمینی (ره) با اعلام روز جهانی قدس فلسطین را درجهان اسلام زنده كرد و روز جهانی قدس نقطه عطفی در جهان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی اظهار داشت: امسال ملت در سراسر جهان اسلام بخاطر امواج اسلام خواهی در منطقه حضور شایانی در مراسم جهانی روز قدس خواهند داشت و خشم و انزجارخود را از استكبار جهانی به نمایش خواهند گذاشت .

وی گفت: امروز بخاطر بیداری ملت جهان اسلام ، منطقه برای اسرائیل غاصب و رژیم جعلی صهیونیستی نا امن شده است و این به بركت خون پاك شهدای انتفاضه و صدور انقلاب اسلامی ایران است.

فرماندار ابركوه گفت : ملت حماسی تر از سالهای گذشته در راهپیمایی باشكوه روزجهانی قدس شركت خواهند كرد و با تبعیت از مقام معظم رهبری خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیست به نمایش خواهند گذاشت .

اسماعیل برزگر زاده اظهار داشت : ملت ایران همراه با دیگر امت جهان اسلام دراین روز خشم و انزجار خود را از رژیم جعلی اسرائیل نشان خواهند داد .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ابركوه گفت: شركت ملت ایران در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس باشكوه تر از سال گذشته شركت خواهند كرد.

حجت الاسلام پور قیومی افزود :مردم ایران هم با بیعت مجدد با مقام معظم رهبری با شركت باشكوه در راهپیمائی روز جهانی قدس خشم انزجار خود را از رژیم اشغال گر قدس بنمایش خواهند گذاشت .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابركوه گفت :روز جهانی قدس امسال بخاطر موج بیداری اسلامی در كشورهای منطقه حال و هوای دیگر دارد و نوید پیروزی مسلمانان مظلوم فلسطین را می دهد.

سرگرد سیف اله ابراهیمی اظهار داشت:با نزدیك شدن روز جهانی قدس با وجود انقلاب‌های عربی در منطقه و سرنگونی متحدان مهم رژیم صهیونیستی در طول ماههای گذشته ، صدای مرگ رژیم صهونیستی به گوش می رسد.

وی گفت: با تداوم وگسترش انقلاب دركشورهای منطقه قلب رژیم خود فروخته اسرائیل و استكبار جهانی به لرزه درآمده است و خواب راحت را از چشمان این تروریستان وحشی گرفته است .

بخشدار بهمن هم گفت : مردم انقلابی این بخش هم برای برگزاری راهپیمایی باشكوه آماده می شوند و بار دیگر به منویات مقام معظم رهبری لبیك گویند.

حجت محمدی افزود: درشهر مهردشت و همچنین دهستان اسفندار ابركوه راهپیمائی باحضور مردم این مناطق برگزار خواهد شد.ك4

7539/1968