بوشهر- معاون توسعه بازرگاني داخلي سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: همزمان با سراسر كشور نمايشگاه پاييزه عرضه مستقيم كالا در محل نمايشگاه هاي بين المللي بوشهر گشايش يافت.

غلامرضا گنجی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نمایشگاه با 120غرفه با هدف تنظیم بازار داخلی، حمایت از مصرف‌كنندگان و تولیدكنندگان و تعدیل قیمت‌ها بویژه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید به مردم تا سوم مهر ماه برپاست.

وی اضافه كرد: كمك به تنظیم بازار، عرضه مستقیم كالا توسط تولیدكنندگان و توزیع‌كنندگان، توجه به مصرف‌كنندگان و حمایت از تولیدكنندگان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن وتجارت بوشهر اظهارداشت: در این نمتایشگاه كالاها با تخفیف 10 تا 15 درصدی به خریداران عرضه می شود.

گنجی یادآورشد: فروش كیف و كفش، لوازم‌التحریر، مانتو، مواد غذایی و مواد پروتئینی در اولویت عرضه درنمایشگاه پاییزه قرار دارند.

وی افزود: برپایی نمایشگاه های عرضه مستقیم كالا باعث تنظیم قیمت بازار و دسترسی آسان همشهریان به اقلام اساسی مورد نیاز این فصل می شود.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن وتجارت بوشهر گفت: در این نمایشگاه ها به منظور حمایت از تولید داخلی بویژه در بخش كیف و كفش از عرضه كالاهای وارداتی فاقد مجوز ممانعت می شود.

گنجی اظهارداشت: به منظور جلوگیری از افزایش كاذب قیمت ها و حضور همه جانبه اصناف در كالا رسانی، جشنواره فروش های فوق العاده با همكاری اتحادیه های صنفی كیف و كفش، پوشاك و لوازم التحریر، همزمان با برگزاری نمایشگاه های عرضه مستقیم كالا با حداقل پنج تا 15 درصد تخفیف در سطح واحدهای صنفی منتخب اجرا می شود.

وی اضافه كرد: دراین ارتباط تشكل های مربوطه پس از انعقاد تفاهم نامه با كارخانه های تولید دفتر، این كالاها را به صورت مستقیم در سطح نمایشگاه ها و مراكز خرید و واحدهای صنفی منتخب در بین شهروندان عرضه می كنند. ك/2

629/539