اصفهان – سرمربي تيم فوتبال كره جنوبي درآستانه ديدارروزسه شنبه تيمش مقابل ايران درچارچوب مسابقات انتخابي جام جهاني 2014 برزيل گفت:بازي مقابل 100 هزار تماشاگربراي بازيكنان ما بخصوص جوان ها بسيار سخت است اما سعي مي كنيم دراين ديدارپيروز شويم.

به گزارش ایرنا ،'چوی كانگ هی' روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری كره جنوبی گفت:دراین دیدارتلاش خواهیم كرد تا نتیجه مسابقه را به سود خود تغییر دهیم.

وی درباره شرایط جسمی بازیكنان تیم كره جنوبی برای دیدارمقابل ایران اظهارداشت: برای آنكه بدن بازیكنان ما با شرایط آب و هوایی ایران تطبیق یابد اقدامات لازم را انجام داده ایم اما درعین حال نباید از فاصله زیاد شرق و غرب آسیا چشم پوشی كرد زیرا سفر از شرق به غرب خستگی بازیكنان را به همراه دارد.

سرمربی تیم فوتبال كره جنوبی با اشاره به غیبت چند بازیكن این تیم در خط دفاعی و تاثیر آنها بر بازی فردا، گفت:گاهی انسان بدشانسی می آورد اما مطمئن باشید ما می توانیم با بازیكنان جوان خود همچون گذشته خوب بازی كنیم .

وی گفت:بازیكنان ما بخوبی ازاهمیت دیدار با ایران آگاه هستند و قول می دهم یك بازی خوب از بازیكنان ما ببینید زیرا صعود ما به جام جهانی برزیل نزدیك است و برای رفتن به برزیل یك دیوار شیشه ای بین ما وجود دارد كه باید آن را بشكنیم.

'چوی كانگ هی' با اشاره به اینكه كره جنوبی برای جام جهانی 2014 برزیل برنامه ریزی كرده است ، تاكید كرد: بازیكنان حق اشتباه ندارند زیرا آنها را آماده كرده ایم و هیچ عذری از آنها پذیرفته نیست.

وی درباره بازی كره جنوبی مقابل 100 هزار تماشاگر ایرانی نیز گفت : بازی مقابل 100 هزار تماشاگر ایرانی برای بازیكنان ما بخصوص جوان ها بسیار سخت است اما كره جنوبی تجربه بازی مقابل تیم های پرتماشاگر را دارد و ما سعی كرده ایم بازیكنان را برای رویارویی با 100 هزار تماشاگر ایرانی آماده كنیم .

سرمربی تیم فوتبال كره جنوبی تاكید كرد: تلاش ما برای برنده شدن در این بازی است و دوست داریم با دست پر از زمین خارج شویم .

دیدار تیم فوتبال كشورمان و كره جنوبی در چارچوب مسابقات جام جهانی 2014 برزیل عصر فردا در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.

ورزشی**7132**1440