تیته: برزیل به نظم تاکتیکی خود نزدیک شده است

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش گفت: به بهترین شرایط تاکتیکی خود نزدیک شدیم و در دیدارهای بعدی نیز به دنبال بهترین عملکرد هستیم.

به گزارش ایرنا، پیروزی پرگل شب گذشته برزیل این تیم را در مسیر ششمین قهرمانی جهان قرار داده است. سلسائو شب گذشته با برتری برابر کره‌جنوبی به جمع هشت تیم برتر جام جهانی فوتبال صعود کرد و در مرحله یک‌چهارم نهایی باید به مصاف کرواسی نایب قهرمان جهان برود.

تیته سرمربی طلایی‌پوشان دیار قهوه پس از برد مقتدرانه برابر نماینده قاره کهن گفت: بسیار خوشحالم و از عملکرد شاگردان راضی هستم. این برد را به بازیکنان تقدیم می‌کنم. با این نخبگان فوتبال به اهدافمان نزدیک خواهیم شد.

وی در خصوص درخشش نیما بعد از پایان مصدومیت گفت: کادر پزشکی تیم اجازه بازی به او را داد و من این ستاره را در ترکیب اصلی قرار دادم و منبع انگیزه برای سایر بازیکنان است و در این بازی نیز نمایش درخشانی داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل این را هم افزود: آنالیز خوبی از تیم کره‌جنوبی داشتیم و تیم برزیل نیز به هماهنگی کامل رسیده است. به نظم تاکتیکی مورد نظر نزدیک و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha