تهران - همزمان با آغاز فروش بليت سراسري شركت قطارهاي مسافري رجا از طريق سيستم آنلاين 2 درمراكز فروش ازساعت 7 صبح دوشنبه 7 اسفند ماه ، بليت برخي از قطارهاي مسافري در شبكه فروش اين شركت عرضه نمي شود.

به گزارش ایرنا ، روابط عمومی و امور بین‌الملل شركت حمل و نقل ریلی رجاء شامگاه روز یكشنبه با اعلام این خبر افزود: بر اساس تغییرات صورت گرفته درفروش بلیت، این شركت تنها بلیت قطارهای خود را عرضه می‌كند وسایر شركت‌های خصوصی نیزبه طور جداگانه و براساس اطلاع رسانی راه آهن، بلیت قطارهای خود را می فروشند.

براین گزارش، درمسیر مشهد فروش بلیت قطارهای ویژه پردیس، سبز، سیمرغ، دو طبقه و توس در اختیار شركت رجاء است اما سایر قطارهای مسیر مشهد از طریق سیستم راه‌آهن فروخته می‌شود.

درمسیر شمال، به جز بلیت قطار ساری – مشهد كه در سامانه راه‌آهن فروخته می‌شود، بلیت بقیه قطارها از طریق شركت رجا قابل خریداری است.

بلیت محور آذربایجان، قطارهای مسیر تهران به شهرهای زنجان، میانه، مراغه و تبریز نیز از طریق سامانه شركت رجا عرضه می‌شود.

شركت حمل و نقل ریلی رجا امسال در مسیر بندرعباس هیچ قطاری ندارد و بلیت همه قطارهای این مسیر از طریق سامانه راه‌آهن و جوپار به فروش می‌رسد.

برخی قطارهای كمربندی همچون بندرعباس – مشهد، یزد – مشهد، كرمان – مشهد، اصفهان – مشهد، در اختیار رجا نیست.

قطار تهران – كرمان رجا یك روز درمیان حركت و قطار تهران – یزد هر روز مسافران را منتقل می‌كند و قطار تهران – زاهدان در هفته دو بار در این مسیر تردد خواهد كرد.

پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی، برای دوره 24 اسفند تا15 فروردین است.

روابط عمومی رجا از هموطنان گرامی درخواست كرد، بعد از دریافت بلیت آن را بررسی و درصورت مشاهده هرگونه مغایرت، سریعاً موضوع را به مسئول فروش اطلاع دهند.

بلیت‌های غیرهمنام یا مخدوش ، اعتبار ندارد و دارندگان این‌گونه بلیت‌ها، مسافر بدون بلیت تلقی می شوند و از سوار شدن آنها به قطار جلوگیری خواهد شد.

متقاضیان برای كسب اطلاعات بیشتر در خصوص نشانی دفاتر فروش، قیمت بلیت ، موجودی بلیت و غیره برای قطارهای رجاء می‌توانند به صورت شبانه‌روزی با تلفن 1539 تماس بگیرند یا به سایت www.raja.ir مراجعه كنند. شماره پیامك 3000139 شركت رجاء نیز آماده دریافت نظرها، انتقادها و پیشنهادهای متقاضیان خرید بلیت و سفر با قطارهای این شركت است.

اقتصام (1) ** 1579**1590