يزد - مسئول دارالقرآن اداره كل تبليغات اسلامي استان يزد گفت: ترويج مفاهيم و مضامين قرآني در جامعه ، نسل جوان را در مقابل تهديد نرم دشمنان واكسينه مي كند .

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین ' علی محمد رضایی ' در بازدید از موسسات قرآنی شهرستان مهریز افزود: دشمن مبانی و اعتقادات جوانان را نشانه رفته است .

وی ادامه داد: برای مقابله با توطئه فرهنگی و تهدید نرم دشمن باید از قرآن و آموزه های دینی ، معرفتی و اخلاقی استفاده كرد و این مفاهیم و مضامین در بین جوانان گسترش یابد .

رضایی كه به همراه مسئول اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان از اداره تبلیغات اسلامی و موسسه قرآنی نورالمبین شهرستان مهریز بازدید می كرد از فعالیت های این شهرستان در مباحث قرآنی تقدیر كرد .

مسئول دارالقرآن الكریم اداره كل تبلیغات اسلامی استان با تأكید بر لزوم همكاری با اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان، از مسئولان امر خواست تا فعالیت های خود را گسترش دهند .

در این بازدید كارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز گزارشی از فعالیت های قرآنی شهرستان از جمله برگزاری دوره های آموزش تخصصی قرآن كریم ، برگزاری محافل انس با قرآن وفعالیت های موسسات و خانه های قرآن روستایی را ارائه داد .

'سیدیحیی دهقانی زاده ' خواستار تخصیص اعتبار بیشتری به امور قرآنی شهرستان شد و از همكاری مسئولان استانی در بخش قرانی تشكر نمود .

بازدید از موسسه قرآنی نورالمبین و بررسی مشكلات و توانمندیهای این موسسه دیگر برنامه مسئولان قرآنی استان یزد بود.ك2

7541/1968