شهرري - رييس جمعيت هلال ‌احمر شهرستان ري گفت: همه تمهيدات لازم براي امدادرساني و اطلاع‌رساني به گردشگران و مسافران نوروزي شهرستان از سوي اين جمعيت فراهم شده است.

محمدرضا منصوری روز یكشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ری امسال با اجرای دو طرح امداد نوروزی و راهنمایان نوروزی آماده خدمت رسانی به مسافران وگردشگران نوروزی است.

وی افزود:اجرای طرح امداد نوروزی از تاریخ 24 اسفند ماه سالجاری به عنوان یك واحد موثر در ستاد تسهیلات نوروزی با سه پست امدادی در اتوبان تهران - قم شروع شده است.

منصوری با بیان اینكه یك پست امدادی ثابت در حسن آباد مستقر است، اظهار كرد: دو پست امدادی دیگر نیز در عوارضی جاده تهران - قم فعال است.

وی با بیان این كه اسكان موقت سرنشینان خودروها و مسافرانی كه دچار مشكل و یا سوانح و حوادث شوند تا تعیین تكلیف آنها برعهده امداد و نجات جمعیت هلال احمر است، افزود: پنج تخته چادر در عوارضی جاده تهران - قم و سه تخته چادر نیز در حسن آباد برپا شده است.

منصوری گفت: همچنین طرح راهنمایان نوروزی از سوی واحد جوانان هلال‌احمر با دو پست امداد جوانان از تاریخ 28 اسفند ماه سالجاری جهت هدایت و راهنمایی گردشگران و مسافران نوروزی اجرا می شود.

رییس جمعیت هلال ‌احمر شهرستان ری با تاكید بر اینكه این شهرستان به علت جاذبه‌های تاریخی و توریستی و نیز وجود اماكن مذهبی و نقاط دیدنی گردشگران بسیاری را در این ایام نوروز جذب خواهد كرد، افزود: جمعیت هلال‌احمر شهرستان ری با به كار گیری 60 نفر از پرسنل بصورت شبانه روزی و استفاده از 15 دستگاه آمبولانس امداد ونجات و دیگر تجهیزات خود در جهت خدمت رسانی و امداد‌رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران آماده است.

1194/ 699 /675