بجنورد- استاندار خراسان شمالي گفت: برنده اصلي انتخابات 24 خردادماه مردم حماسه ساز ايران اسلامي خواهند بود.

به گزارش ایرنا، 'محمود احمدی بیغش' عصر چهارشنبه در گردهمایی روابط عمومی دستگاه های اجرایی این استان كه در آستانه 27 اردیبهشت، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، گفت: مهم ترین اتفاق در انتخابات آینده خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی اضافه كرد: نتیجه انتخابات آینده هر چه كه باشد، با خلق حماسه سیاسی از سوی مردم، موجب سربلندی نظام جمهوری اسلامی است و ما مجریان انتخابات وظیقه بستر سازی برای خلق حماسه سیاسی مورد نظر رهبری را داریم.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بر بیطرفی دست اندركاران انتخابات و رعایت امانتداری تاكید و اظهار كرد: هیچكس حق ندارد نظرات خود را در انتخابات به مردم تحمیل و یا القا كند و مردم هوشمند ایران خود قدرت تشخیص اصلح را بر اساس ویژگی های ارائه شده از سوی رهبر انقلاب دارند.

احمدی بیغش افزود: مشاركت حداكثری مردم در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری هدف اصلی برگزار كنندگان و دست اندركاران انتخابات در این استان است.

وی با اشاره به نقش مهم روابط عمومی ها و نیز با ابراز تاسف از نامشخص بودن این جایگاه در دستگاه های اجرایی بر اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم در راستای ایجاد انگیزه برای آنها برای حضور در پای صندوق های رای تاكید كرد.

استاندار خراسان شمالی اظهار كرد: روابط عمومی ها می توانند با بیان درست عملكرد نظام به عنوان پل ارتباطی رابطه ملت با دولت را هر چه بیشتر مستحكم كنند.

احمدی بیغش افزود: البته روابط عمومی ها برای ارائه عملكرد نظام به مردم و رساندن این بخش به جایگاه اصلیش نیاز به امكانات سخت افزاری و نرم افزاری دارند و این امكانات باید از سوی مدیران دستگاه های اجرایی تامین شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی اظهار كرد: مدیران دستگاه های دولتی افرادی را برای مسوولیت روابط عمومی انتخاب كنند كه علاوه بر داشتن تجربه و مدرك با كاركرد این بخش نیز آشنایی داشته باشند.

وی اضافه كرد: رسانه های خراسان شمالی روابط عمومی ها را در انعكاس عملكرد نظام به مردم كمك كنند و همكاری روابط عمومی با رسانه می تواند موجب انتقال سریع مطالبات مردم به مسوولان شود.

مدیركل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی نیز گفت: با تشكیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها در این استان، فعالیت روابط عمومی ها در دستگاه های دولتی سامان یافته است.

'علیرضا مظلومیان' با قدردانی از استاندار خراسان شمالی به دلیل توجه به جایگاه روابط عمومی ها، از مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز خواست تا برای تقویت روابط عمومی دستگاه های خود تلاش كنند. ك/2

2712/626**1368**