۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۲۲
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 85113304
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار خراسان‌شمالی: روابط عمومی‌ها در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارند

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان‌شمالی گفت: جهان استکبار جنگ رسانه‌ای وسیعی علیه نظام و انقلاب اسلامی به راه انداخته است که روابط عمومی ها در خط مقدم این نبرد و در سنگر جهاد تبیین قرار دارند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در پیامی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی امروزه با استفاده گسترده از رسانه سعی در تزریق روحیه یاس و نا امیدی به جامعه دارند و می خواهند عمکرد دستگاه های اجرایی را ضعیف نشان دهند.

وی افزود: روابط عمومی دستگاه‌ها در عرصه مقابله با اهداف دشمن نقش مهم و سختی دارند و در این زمینه باید جهاد تبیین را مورد توجه ویژه قرار دهند.

حسین نژاد تصریح کرد: در واقع این نیروهای عرصه آگاهی بخشی نقش موثری در افزایش امیدآفرینی در جامعه برعهده دارند و در این راستا نباید از هیچ کوششی دریغ کنند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان کرد: روابط عمومی حلقه واسط میان کارگزاران و مردم در حوزه اطلاع رسانی و نهادی آمایشی برای سنجش وضعیت خدمات دهی به مردم است به گونه ای که مدیران هر دستگاه باید تقویت این جایگاه را برای ارایه خدمات بهتر به مردم در دستورکار قرار دهند.

حسین نژاد ادامه داد: اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را صمیمانه به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی به ویژه مدیران و کارشناسان پرتلاش روابط عمومی دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی و غیر دولتی خراسان شمالی تبریک گفته و از کلیه خدمات و تلاش های شبانه روزی عزیزان قدردانی می نمایم.

بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه در تقویم روز روابط عمومی و ارتباطات نام گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha