دماوند، تهران بزرگ- رييس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعي شهرستان دماوند از آمادگي واگذاري يك هزار و 500 واحد مسكن مهر به متقاضيان اين شهرستان خبر داد.

'علی مشهدی عباسی' روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: این واحدها به صورت تحویل موقت به متقاضیان واگذار شده و اكنون 10 تعاونی مسكن مهر در این شهرستان عملیات ساخت مسكن مهر 'مهك' در دماوند، 'مهرآباد' در رودهن و آبعلی و آبسرد را برعهده دارند.

وی با بیان اینكه 80 درصد كار تعاونی ها در پروژه عظیم و ماندگار مسكن مهر شهرستان انجام شده است، ادامه داد: تاكنون تعاونی 10 بلوك 'الف' در 'مهك' آماده تحویل است، تمام امكانات عمرانی و خدماتی آن فراهم شده و بلوك 'ب' آن نیز در حال اتمام است ضمن اینكه بخش عمده ای از مسكن مهر 'مهرآباد' در رودهن نیز انجام شده است.

رییس اداره تعاون، كار و رفاه اجتماعی ادامه داد: این 10 تعاونی از نوع تعاونی های سه جانبه هستند كه هر كدام دارای 500 عضو بوده و در تلاش هستند تا بخش قابل توجهی از واحدها را آماده تحویل كنند.

وی درباره خدمات زیربنایی این واحدها گفت: یك هزار و 500 واحد آماده تحویل، تمام خدمات زیربنایی آن همچون آب، برق، گاز و ... فراهم شده است كه با تحویل موقت به متقاضیان، آماده برگزاری مراسم افتتاح است.

این مقام مسوول با بیان اینكه دولت نهم و دهم در مسیر نهضت عظیم خانه‌سازی با ارایه تسهیلات برای ساخت مسكن مهر نقش مؤثری در كاهش و رفع مشكل مسكن مردم داشته است، از زحمات و حمایت های همه جانبه مسوولان استانی و شهرستانی به ویژه فرماندار دماوند برای حمایت در اتمام این تعداد واحد تقدیر كرد.

مشهدی عباسی ادامه داد: با توجه به برنامه زمان بندی شده، به تناسب پیشرفت پروژه ها امیدواریم تا شهریورماه سال جاری شاهد بهره برداری تمام واحدها باشیم.

تهرام/7246/1457///