رشت - معاون سياسي و امنيتي استاندار گيلان گفت: قانون امن ترين ملاك عمل مجريان و دست اندركاران انتخابات است.

به گزارش خبرنگار ایرنا 'محمد اكبرزاده' روز دوشنبه در همایش مشاركت حداكثری انتخابات اظهار كرد: بیطرفی و تلاش برای مشاركت حداكثری از دیگر مسایل مورد توجه مجریان انتخابات است.

وی با اشاره به تلاش همه مجریان برای مشاركت مردم در خلق حماسه سیاسی افزود: استفاده از همه ظرفیت ها در تحقق بیانات مقام معظم رهبری موثر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای تخریب فضای انتخابات در كشور خاطرنشان كرد: مشاركت پرشور مردم در این دوره از انتخابات، توطئه های دشمنان را خنثی می كند.

اكبرزاده پشتیبانی از ولایت فقیه را مهمترین رمز خنثی شدن توطئه های دشمن عنوان كرد و گفت: ولایت فقیه رمز سربلندی ایران اسلامی در طول 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم شهرداران در جلب رضایتمندی مردم گفت: شهرداران باید با یادآوری مشاركت حداكثری، فضای شهر را برای برگزاری انتخابات سالم و قانونی آماده كنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان بیان عملكردها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش های مختلف را در جلب مشاركت سیاسی مردم موثر خواند.

اكبرزاده بی طرفی، احترام به كاندیداها و نمایندگان آنان، تلاش برای حفظ همه شئونات و حركت در مسیر قانون را اصلی ترین وظایف فرمانداران ، شهرداران ، بخشداران و همه مجریان انتخابات عنوان كرد .

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان نیز در این همایش برگزاری انتخابات را متجلی ترین سطح مشاركت سیاسی مردم عنوان كرد.

'كبری مهرورز' خاطرنشان كرد: انتخابات با ایجاد فضا و شور رقابتی ، آگاهی های سیاسی و اجتماعی ملت را افزایش می دهد .

وی مشاركت سیاسی، خنثی سازی توطئه ها و تهدیدهای دشمن ، افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی را از دیگر كاركردهای انتخابات عنوان كرد .

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان با تاكید بر نقش دست اندركاران انتخابات در جلب مشاركت حداكثری مردم گفت: آگاه سازی ، اعتماد سازی و رضایتمندی از مهمترین عوامل جلب مشاركت حداكثری مردم است .

به گزارش ایرنا، همایش مشاركت حداكثری مردم روز دوشنبه با حضور فرمانداران، بخشداران و شهرداران استان گیلان برگزار شد.ك/2

7292/695