مباركه، اصفهان- فرماندار مباركه گفت: برگزاري انتخابات در ايران براي همه جهان اهميت دارد.

به گزارش ایرنا، مهدی سلیمانی روز سه شنبه در جلسه آموزشی اعضای شعب انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرستان مباركه افزود: برگزاری همزمان دو انتخابات با جنس متفاوت اولین تجربه در عمر 34 ساله انقلاب اسلامی است كه یكی در سطح ملی و دیگری در سطح محلی است.

سلیمانی اظهار كرد: تمام سعی و تلاش مجموعه برگزار كننده انتخابات بر این است كه انتخابات با كمترین اشكالات ممكن برگزار شود.

وی با بیان اینكه محور تبلیغات رسانه های استكباری با روش های مختلف بر مقابله با برگزاری انتخابات در ایران و عدم شركت مردم متمركز است، گفت: دشمنان تلاش می كنند تا با بزرگنمایی مشكلات اقتصادی جامعه و نادیده گرفتن خدمات نظام مقدس اسلامی در 34 سال گذشته در اصل مشاركت مردم در انتخابات خدشه وارد كنند.

فرماندار مباركه با بیان اینكه تلاش مسوولان و برگزار كنندگان انتخابات و رعایت كامل قانون، توطئه و دسیسه دشمنان را نقش بر آب خواهد كرد، گفت: برگزاری انتخابات در ایران توسط مردم، سلامت انتخابات را تضمین می كند.

سلیمانی افزود: باید به انتخابات به عنوان یك وظیفه شرعی و اعتقادی در جهت تحقق حماسه سیاسی نگاه كنیم.

فرماندار مباركه با بیان اینكه باید فضای مناسب و پرنشاط را برای حضور حداكثری مردم در انتخابات فراهم شود، اضافه كرد: بی طرفی، قانون گرایی، عدالت محوری و مشاركت حداكثری شعار وزارت كشور در برگزاری انتخابات است.

شهرستان مباركه با 142 هزار نفر جمعیت در 45 كیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

7150/پ/ 607