زاهدان - استاندار سيستان و بلوچستان گفت: شركت در انتخابات و راي دادن تكليف و وظيفه شرعي و قانوني تمام اقشار ايران اسلامي است.

'حاتم ناروئی' روز جمعه هنگام انداختن رای خود در صندوق شماره 49 مسجد جامع زاهدان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باور داریم انتخابات یك تكلیف است و باید همه بویژه مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در این امر مهم شركت كنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینكه دنیا نظاره گر ایران بخصوص مناطق حساسی چون سیستان و بلوچستان است، مردم باید به پیروی از ولی امر مسلمانان جهان به تكلیف خود كه همانا شركت در انتخابات است به خوبی عمل كنند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان گفت: حضور پرشور مردم از دقایق پیش از شروع انتخابات در مقابل شعب اخذ رای نشان از انجام این تعهد دارد.

وی افزود: ملت ایران با حضور پرشور و حماسی خود در صحنه انتخابات دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناامید و مایوس خواهند كرد.

وی اظهار داشت: حضور پرشور ملت ایران در پای صندوق های رای نشان از خلق حماسه سیاسی مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به برگزار كنندگان انتخابات گفت: انتخابات امانتی در دست همه ماست و باید باور داشته باشیم كه انجام این مهم وظیفه و تكلیف است.

به گزارش ایرنا، 549 شعبه در حوزه شهری و یك هزار و 350 شعبه در حوزه روستایی سیستان و بلوچستان برای جمع آوری آرای مردم مستقر شدند. ك/3

7307/653