مشهد - دبير اجرايي ششمين جشنواره بين ‌المللي انتخاب كتاب سال رضوي از تمديد مهلت ارسال آثار اين جشنواره تا 30 مرداد ماه امسال خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان كتابخانه ها، موزه ها و مركز اسناد آستان قدس رضوی، 'مهدی قیصری نیك' اظهار داشت: تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره با توجه به درخواست برخی از پژوهشگران، نویسندگان، ناشران و علاقه‌ مندان به شركت در ششمین جشنواره انتخاب كتاب سال رضوی انجام گرفته است.

وی بیان كرد: تاكنون آثار ارزشمندی از سوی نویسندگان، ناشران و سازمان ‌های علمی و پژوهشی داخلی و خارجی به دبیرخانه ششمین جشنواره بین ‌المللی انتخاب كتاب سال رضوی رسیده است.

دبیر اجرایی ششمین جشنواره بین‌المللی انتخاب كتاب سال رضوی با بیان اینكه این جشنواره در چهار بخش كتاب، پایان ‌نامه، ناشر و آثار شایسته چاپ برگزار می‌ شود، افزود: آثار ارسالی در هر یك از بخشهای چهارگانه باید درباره یكی از دو موضوع امام رضا (ع) و خاندان آن حضرت بوده و در سال ‌های 1391 و 1392 منتشر شده باشد.

او بیان كرد: نویسندگان، ناشران و علاقه ‌مندان می ‌توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به سایت این جشنواره به نشانی http://ketabsal.aqlibrary.ir مراجعه كنند.

/659 7489