۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲
کد خبر: 84743917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب سال رضوی تمدید شد

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۲
کد خبر: 84743917
مهلت ارسال آثار به جشنواره کتاب سال رضوی تمدید شد

مشهد- ایرنا- دبیر اجرایی جشنواره سیزدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی گفت: مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه جاری تمدید شده است.

مهدی قیصری نیک روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره، ۱۵ اردیبهشت‌ماه اعلام شده بود که به دلیل درخواست‌های زیاد علاقه‌مندان و محدودیت‌های شرایط کرونایی، این زمان تمدید شد.

وی با بیان اینکه مدت ارسال آثار دیگر قابل تمدید نخواهد بود، ادامه داد: آیین پایانی این جشنواره در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره سیزدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی اظهار داشت: کتب ارسالی باید در سال‌های ۱۳۹۹، ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ منتشر شده باشد و صاحب اثر برای شرکت در جشنواره موظف است سه نسخه از اثر خود را به دبیرخانه ارسال کند.

قیصری نیک گفت: تمام آثار ارسالی به سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی باید به موضوعات مرتبط با سیره امام رضا(ع) و خاندان ایشان از جمله امام موسی‌کاظم(ع)، امام جواد(ع)، امام هادی(ع)، امام حسن عسکری(ع)، امام زمان(عج)، حضرت حسین‌بن‌ موسی‌الکاظم(ع)، حضرت احمد بن‌ موسی‌الکاظم(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) پرداخته باشند.

وی با اشاره به قالب‌های مختلف ارسال اثر به این دوره از جشنواره، ادامه داد: کتاب‌های چاپی، کتاب‌های دیجیتال و گویا، پایان‌نامه‌ها، رساله‌های دانشگاهی و حوزوی بخشی از قالب‌های مختلف تولید آثار برای این دوره از جشنواره است.

دبیر اجرایی جشنواره سیزدهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی اظهار داشت: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی library.aqr.ir/ketabsal مراجعه و یا با شماره‌های ۳۲۲۳۲۰۰۴-۰۵۱ و ۳۲۲۳۵۴۴۱ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha