رشت - مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه رامسر گفت: نام و ياد شهداست كه انقلاب و نظام ما را بالنده و مقتدر كرده و بايد راه شهدا بويژه شهداي هشت سال دفاع مقدس تداوم يابد.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام والمسلمين 'غلامحسن تسخيري' عصر روز پنجشنبه در مراسم يادواره شهداي والامقام منطقه اشكور سفلي بخش رحيم آباد شهرستان رودسر در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) روستاي زياز افزود: اگر امروز مي بينيم دشمنان قسم خورده انقلاب ياراي مقابله با نظام ما را ندارند ، به بركت همين جانفشاني ها و ايثارگري هاي شهداست كه باعث شده دشمنان جرات حمله به كشور ما را نداشته باشند.

وي با بيان اينكه ما بايد راه شهدا را كه راه عزت و سرافرازي است ادامه دهيم، تصريح كرد: تنها در اين صورت است كه مي توانيم به سعادت در دنيا و آخرت برسيم.

مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه رامسر در بخش ديگري از سخنانش؛ با بيان اينكه دشمنان انقلاب از طريق جنگ نرم در صدد ضربه زدن به نسل جوان ما هستند، افزود: لازم است در اين زمينه همه هوشيار باشيم و طوري عمل كنيم كه دشمن نتواند اهداف شوم خود را در كشور پياده كند.

وي با اشاره به اينكه شهدا با نثار خون پاك خود انقلاب و نظام ما را تثبيت بخشيدند ، گفت: اگر امروز در عرصه هاي ملي و بين المللي سرافراز و پاينده هستيم؛ اين به بركت خون پاك شهداست كه نظام ما را در برابر هر هجمه دشمن مصون و محفوظ نگه داشته است.

شهرستان رودسر در شرق استان گيلان بيش از 690 شهيد تقديم انقلاب و نظام اسلامي ايران كرده است.ك/2

7290/695